Chapter O47
Owen
"Wacht! Wat zei je?" vraagt Rein geschrokken. "Ik ben homo" herhaal ik nog een keer. Rein kijkt me met grote ogen aan. "Je je bent toch niet op mij verliefd he?" vraagt Rein bang. "Nee" zeg ik zacht. "Op wie dan wel?" vraagt hij opgelucht. "D-d-daan" stotter ik en kijk naar mijn schoenen. "Je weet dat Daan een vriendin heeft" zegt Rein. "Please Rein help me!!" smeek ik. "OWEN DIT KAN HEEL MAINSTREET VERPESTEN!!" schreeuwt hij boos. "Sorry" zeg ik verdrietig. "Oh sorry, ik wou je niet kwetsen" zegt Rein schuldig. "Maakt niet uit maar kan je me helpen? Dan kan jij Elsa ook weer voor jezelf hebben" zeg ik en kijk Rein aan. Hij knikt. "Ja oke ik help je!" zegt hij vrolijk. "Dankje, dankje, dankje dankje!" zeg ik en geef Rein een knuffel. Rein kijkt me raar aan. "Wat?" zeg ik. "Dit voelt zo anders" zegt hij en ik kijk hem schuldig aan.
Jasmin
Rein is echt gek in zijn hoofd ofzo. "Denkt hij me terug te krijgen, nou NEVER!! Wat zeg ik nou weer, ik hou van Rein maar maar.. nee Jasmin hij heeft je hart gebroken!" zeg ik tegen mezelf. Ik kan niet de hele dag thuis blijven zitten dus waar zou ik heen gaan? Ik ga wel naar Nils. Ik loop naar Nils zijn huis, als ik aan gekomen ben bel ik aan. "Heej Jasmin!!" zegt hij vrolijk. "Hoooii!" zeg ik en geef hem een knuffel. Ik loop naar binnen en ga op de bank zitten. "Waarom ben je hier eigenlijk?" vraagt hij. "Nou.. Rein hij.." zeg ik maar kom niet veder. "Hij wat?" vraagt Nils. "Hij kuste me en wou me terug" zeg ik zacht. "Je zei toch geen ja?" vraagt Nils geschrokken. "Nee ik was weg gelopen" zeg ik. Nils komt naast me zitten en trekt me in een knuffel. "Je moet Rein niet geloven, hij is een player" zegt hij en kijkt me lief aan.
Reageer (3)
OF JE MOET OWEN & REIN SHPEHH EN ELSA & JASMIN SHPEN ;') EN DAN KUNNEN DAAN & NILS OOK LEKKER ZOENEN ;') xxx
1 decennium geledenIKKE GA NIET
1 decennium geledenEN OWEN EN REIN MOETEN WAT KRIJGEN. #TEAMROWEN
GAA JIJ MORGEN NAAR WHHUUTT NEEE ECHTTT WHEHEEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHHE
1 decennium geleden