Sorry dat ik ff niet heb geschreven, ik had het druk :P
En mn pc was stuk :(

Kaya schreeuwt. Ze voelt dat ze naar voren valt. Haar voet blijf nog net aan de reling hangen. Louis komt aanrennen en probeert haar been te pakken. Ze schiet los. 'Help! krijst ze. De andere jongens zijn in shock en staan te kijken. Ze begint te schreeuwen, krijsen, huilen. Onder haar ziet ze het blauwe water, ver onder haar. Ze weet dat als ze valt ze het niet overleefd? Maar ja, wie zal haar missen. Vrienden heeft ze niet, haar ouders denken niet eens over haar na en echt op familie kan ze ook niet rekenen. Louis probeert haar omhoog te trekken maar het is lastig. Als hij te ver naar voren buigt zal hij ook vallen. 'Trekken!!!' gilt ze. 'Ik probeer het...' zegt Louis krampachtig. Niall komt aanrennen en probeert te helpen. Hij weet niet zo goed wat te doen. Tranen stromen over Kaya haar wangen, waarom zou ze hier blijven hangen. Waarom wilt ze nog leven? 'Laat me los...' gilt ze naar boven. Niall en Louis kijken elkaar verbaast aan. 'Doe het dan!' gilt ze. 'Nee!' gilt Niall. Kaya geeft een schop met haar been zodat ze loskomt, ze valt naar beneden....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen