Ik ga denk ik elke vrijdag een part posten, en tussen door nog als ik thuis ben en inspiratie heb !

{ Awhh zo lief }

[vanuit Nils]

Ik zit met mijn gitaar in en hartje van kaarsjes. Ik begin te spelen.
Iliana begint te blozen en lacht heel lief. wouw wat is ze mooi.
Als ik klaar ben pak ik haar hand neem haar mee naar het hartje en ga op mijn knieën zitten.
"Lieve Iliana, wil je alsje alsjeblieft mijn meisje zijn?" ze begint te blozen. ze knikt blij en knuffelt me.
"Ik hou van je" fluister ik in haar oor. ik ook van jou zegt ze lief.

[ weer vanuit Iliana]

Dit is zo lief! heel de school staat toe te kijken maar ik vind het zo lief! als we hand in hand terug lopen naar de aula
komt Eline naar me toe. "GEFELICITEEERDD!" roept ze. ik lach en zeg "haha dankjee"
na school fietsen Nils en ik samen naar huis. wou wat is hij leuk. ik ben zo blij hem als vriendje te mogen hebben.
vandaag zouden Rein Daan en Owen komen en zouden we naar de studio gaan met z'n allen.
We fietsen richting de studio en de rest is er al. Als we binnen komen zien we nog een meisje. Nils en ik kijken elkaar aan.
"heeii!" zeg ik droog. ze zeggen hoi terug. "umhh rein.." zegt Nils. "zou je ons niet even aan iemand voorstellen? "
"oowhh , dit is Julia. mn vriendin. " heei ik ben Nils en dit is mn vriendin Iliana" Julia zegt verlegen heei en gaat snel bij Rein zitten.
"Dus jullie hebben eindelijk wat?" lacht daan. we knikken blij.

Reageer (2)

  • KusxJanneke

    HET LIJKT MIJ ECHT ZO FREAKING AWKWARD OM EEN RELATIE TE HEBBEN MET JE STIEFBROERACHTIG IEMAND $: hahah ; )

    1 decennium geleden
  • FangirlLifeX

    Snel veder! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen