Foto bij 010

Harry POV

'Bedankt allemaal jullie waren een geweldig publiek.' Roept Niall door de O2. 'Maar Niall zullen we ze nog een liedje geven?' Zeg ik en het publiek begint te joelen. 'Dit is What makes you beautiful!' Roept Louis. De melodie word ingezet en Liam begint met zingen.
Ik wist waar de meisjes zaten en ik wist zeker dat ze er tussen moest zitten. Negen telde ik er steeds. Het zouden er toch tien zijn? Met ieder meisje had ik even oogcontact gezocht maar haar ogen zaten er niet tussen. Ze hadden die oprechtheid en vrolijke twinkel niet. Ze waren fan en ik wist zeker dat mijn meisje geen fan was. Misschien kende ze heel One Direction niet eens en was ze niet gekomen. Het was wereldwijd op het nieuws geweest dus ze zal er wel wat over gehoord moeten hebben. Toch?

Voor de laatste keer zwaaien we naar het publiek als we het podium aflopen. 'Stond ze er bij?' Vraagt Niall meteen en ik schud mijn hoofd. 'Het waren fans en ik weet zeker dat ze geen fan was. Iedere fan had me die middag gewoon kunnen herkennen als ze goed gekeken had.' 'Het spijt me voor je Harry.' Zayn legt zijn hand op mijn schouder. 'Het is niet anders.' Zeg ik waarna ik de deur van de kleedkamer open. 'Je was super Harry!' Gemma valt me om de hals en ik knuffel haar terug. 'Ze was er niet bij Gemma.' 'Hoeveel meisjes heb je geteld?' 'Negen?' 'Klopt, een van de meisjes heeft achter gewacht.' 'Waarom?' 'Ze is geen fan van jullie en al helemaal niet van jullie gillende fans. Ik denk dat zij het meisje is wat jij bedoelt.' 'Ik moet evengoed nog met vijf meisjes op een date.' Zeg ik en zucht diep terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trek. 'Lou en ik hebben een foto met haar gemaakt.' Ik kijk verbaasd naar Lou die een paar meter verderop staat. 'Ik weet bijna 100 procent zeker dat dit jou meisje is Harry.' Lou pakt haar telefoon uit haar broekzak en houdt deze nu voor mijn gezicht. De jongens komen er meteen bij staan. Mijn ogen worden groot en mijn hart begint te kloppen als een gek. 'D...Dit is ze.' Zeg ik en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. De jongens, Lou en Gemma beginnen te joelen en te dansen door de kleedkamer. 'Louis maakt de deur van de kleedkamer open en schreeuw 'We hebben haar gevonden' over de gang. 'Moet ik nu nog evengoed met de andere meisjes op date?' 'Natuurlijk niet Harry. Paul stuurt alle meisjes behalve jou meisje naar huis. Jullie hebben de hele avond nog voor jezelf.' Zegt Gemma en ze knijpt me in mijn wang. 'Dat wordt seks styles!' Roept Liam wat hem een klap van Zayn oplevert. 'Met dit meisje ga ik het rustig aan doen. Ik wil haar houden.' 'Mooi gezegd Harry en nu ga je douchen en maak je je klaar.' Zegt Gemma en ik knik. Ik gris een van mijn skinny's en t-shirts van het kledingrek waarna ik richting de douche loop. Klaar om hopelijk mijn toekomstige vriendin te ontmoeten.

Had ik al gezegd hoe blij ik ben met zoveel abo's?

Reageer (6)

  • BELIEVExME

    Ik ben ook blij met jou.
    En nu achter je computer het volgende hs schijven.
    NU METEEN!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen