Foto bij chapter sixteen - Jaxon

twiter-achtergrond ^^
5+ reacties?
en ik wil meer abonnee dingetjes ^^

<3

Charlotte pov:

Ik was zo blij voor hem. Toen ik de tranen uit mijn ogen had gewreven had zijn papa mij zijn kleine broertje gegeven. "Dit is Jaxon Bieber, en we, eigenlijk justin, wou je vragen of je meter wou zijn van hem?" toen ik hem eindelijk goed vast had lachte ik. "Natuurlijk wil ik dat" Ik vroeg ze nog om binnen te komen en we waren druk aan het praten toen opeens mijn mama thuiskwam. "Oh liefje wie zij dit allemaal?" vroeg ze toen ze iedereen een hand gaf. "uhm, Justin's papa en zijn kleine broertje Jaxon." Ze keek me aan. "Ik ben uhm, meter van hem." Ze lachte "Oh liefje wat schattig, en waar is Justin?" je, dat had mij ook al afgevraagd. "Justin is in ons vakantie huisje aan zee. Als je wil mag je er straks mee naartoe rijden met ons om te blijven slapen?" Ik keek hoopvol naar mama. "Ga maar, ik ben toch niet veel thuis." Ik gaf kleine Jaxon terug en liep naar boven om mijn tas te maken. Ik mocht zeker mijn cadeautje niet vergeten! Toen ik alles ingepakt had reden we naar zee. Ik rook de zoute geur van het water al toen ik uitstapte. Eerst gingen we onze koffers binnen zetten. En daarna gingen ik en Justin naar het strand. Ongeveer rond 11uur gingen we terug naar huis. Het huis was zo mooi. Klein, en oud maar erg gezellig. Ik en Justin sliepen in een tweepersoonsbed op een grote witte kamer met een donkerbruine muur. En een eigen badkamer. Toen ik me aan het omkleden was voelde ik 2 handen op mijn heupen. Ik draaide me om en gaf hem een kus. Terwijl ik probeerde mijn hemdje aan te doen gaf hij mij zachtjes kusjes in mijn nek. En toen ik eindelijk mijn boxershort ook aan had nam hij me vast en duwde me voorzichtig op bed. We bleven heel lang zo liggen: Hij steunend op zijn handen over mij en onze lippen tegen elkaar aangedrukt. Ik deed mijn mond een stukje open en voelde zijn tong. Hij ging zachtjes naast mij liggen zonder de kus te verbreken en lag met zijn hand op mijn buik. Ik trok mijn hoofd terug en legde mijn hoofd op zijn borstkas. Zo werden we de volgende ochtend ook wakker...

Reageer (2)

  • inlovewithJB

    verdaaar.

    1 decennium geleden
  • Drake

    mooi geschrevenn (LLL_)
    heel snel verderr. xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen