Dus ze zijn inmiddels op Zweinstein en worden zo ingedeeld

“ Zou Roos Wemel naar voren willen komen? “ vroeg Marcel. Na nog geen twee seconden had Roos de hoed al op haar hoofd. “Mmm, jij bent erg moeilijk, “ zei de sorteerhoed. “ maar jij hoort thuis in GRIFFOENDOR. “ riep de hoed uit.
“ Rowena Akdim? “ vroeg Marcel. Ook zij had de hoed binnen no time op. “ HUFFELPUF “ schreeuwde de hoed zonder ook er ook maar over na te hebben gedacht.
“ Helga Ziana is aan de beurt. “ riep Marcel. Jij bent erg moeilijk, misschien wel de moeilijkste van allemaal, maar we doen RAVENKLAUW.
“ Is Scorpius Malfidus aanwezig? “ vroeg Marcel. “ Dat wordt absoluut een Zwadderaar, let maar op. “ zei Albus tegen de jongen die naast hem stond. “ Ik weet het wel zeker. “ zei de jongen.
“ Ik denk dat ik het al weet. Ja jij hoort zeker thuis in GRIFFOENDOR!!. “ riep de hoed. “ WAT “ zeiden de jongens in koor.
“ Kees Visser? “ vroeg Marcel. En daar ging de jongen die naast Albus stond. “ GRIFFOENDOR “ schreeuwde de hoed uit.
“ Albus Potter. “ zei Marcel, die inmiddels even was gaan zitten.
“ Oei, jij bent al net zo moeilijk als je vader, maar je vader was er al wel achter gekomen dat ik ben te paaien, maar ben jij dat wel waard? “ vroeg de hoed allemaal zachtjes aan Albus. “ Ja, ik weet het al jij hoort in GRIFFOENDOR. “ zei de hoed.
Toen Albus eenmaal was opgestaan, en naast Scorpius was gaan zitten, ging Marcel nog even door met vragen en de hoed maar door met schreeuwen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen