Tom was in zijn kostuum naar Bill gegaan. Bill keek hem dan ook met open ogen aan net zoals Gustav en Georg. Tom ging de goede raad een zijn vrienden vragen wand hij ging dan ook naar een feestje van de eerste klasse.

*Tom*

De jongens lachte nog steeds en keken me maar raar aan "ja kom op met die goede raad" lach ik. Als Bill eindelijk is uitgelachen kijkt die me aan
" goede manieren" zegt hij kort "danke broer daar zen ik veel mee" zeg ik en haal mijn wengbrouw op. "niet boeren met vork en mes eten, beleeft antwoorden" ratelt Georg er tussen. Ik zucht en ga zitten "hey die meid word van u" zegt Bill en geeft me een schouderklopje "niet als ze al een verloofde heeft" zucht ik.
De jongens kijken me maar wat stom aan en ik begin met alles uit te legen


Die zelfde avond vertrekt Tom naar de éérste klasse en wacht Amber op een de grote trap. Hij heeft geen idee hoe hij zich moet houden.
Tom wou er zo deftig mogelijk uitzien en dan loopt Amber de trap af gevolgd door haar moeder tante en Dani.


Ik neem Ambers hand en zoen die. Ik zie hoe Dani mij giftig aan kijkt maar laat het over me heen gaan. We gaan naar het feestje, naja feestje!
We zaten daar aan een tafel met een goed gevuld bord. Ik at netjes mijn bord leeg maar voor de rest was het hier dood saai ! Ik neem Amber der hand en fluister zacht in haar oor "gaat er hier nog wat gebeuren" ze kijkt me lachend aan " ik weet het het is saai" zegt ze alsof ze mijn gedachten kon lezen.

Reageer (1)

  • Luckey

    Zeker gedachtes gelezen
    Klinkt nu al saai
    Snel verder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen