007
De volgende dag sta ik voor het gebouw waar ik volgens het papiertje van Paul moet zijn. Hilton Hotel staat er met sierlijke letters boven de ingang. Het is ontzettend groot en ziet er duur uit. 'Kom je ook voor Harry Styles?' Ik kijk naar het meisje wat voor me staat en knik. 'Ik vraag me alleen af waarom.' 'Hoezo dat? Harry is geweldig!' Ik glimlach onschuldig naar het meisje en haal mijn schouders op. 'Ik ken hem helemaal niet en ben ook geen fan ik werd een soort van gedwongen om gisteren naar de O2 te komen.' 'Je bent geen fan?' Het meisje kijkt me verbaasd aan en ik schud mijn hoofd. 'Ik ben wel fan, daarom ben ik ook gegaan. Zullen we maar naar binnen gaan?' Ik knik en loop achter de blondine aan naar binnen. 'Goedemiddag dames mag ik jullie kaartje misschien zien?' Vraagt de man achter de balie. We knikken beide en laten ons kaartje zien. Nummer 300 en nummer 417. Wat zijn jullie namen?' 'Kayla Bell.' De man knikt. 'Brigitte Williams.' De man knikt alweer. 'Jullie hebben geluk en mogen beide naar dezelfde kamer. Kamer 310. Stap de lift in en stap op de derde verdieping weer uit. Het wijst zich verder vanzelf.' 'Bedankt.' Ik glimlach nog naar de man waarna we richting de lift lopen.
Kamer 310. Ik klop op de deur. Al snel word deze open gedaan door voor mij een onbekende vrouw. Brigitte lijkt haar overigens wel te kennen en steekt meteen haar hand uit. 'Hoi jij bent Lou de styliste toch?' 'Klopt en jij bent?' 'Sorry ik ben Brigitte, Brigitte Williams.' 'Welkom Brigitte.' Nu steekt ze haar hand uit naar mij en ik neem hem voorzichtig aan. 'Lou Teasdale.' 'Kayla Bell.' 'Kom op meid niet zo verlegen.' Lou stapt opzij zodat ik ook de kamer in kan lopen. Nou ja kamer, suite. Achterin de kamer zit nog een meisje. Als ze mij ziet staat ze meteen op. 'Hey ik ben Rosalie Collins.' 'Hoi. Kayla Bell.' 'Dames ga alle drie even op een stoel zitten dan leg ik jullie uit wat er vandaag gaat gebeuren.' Zegt Lou waarna we alle drie plaats nemen op een stoel. 'Er waren gisteren 500 kandidaten die binnen kwamen en met iemand aan tafel hebben gezeten die Harry goed kent. Ik heb gisteren toevallig met Rosalie aan tafel gezeten. Maar van die 500 kandidaten hebben 30 meisjes de vragenronde doorstaan waaronder jullie. De jongens zijn er niet want zij bereiden hun concert van vanavond in de O2 voor. 10 van de 30 kandidaten mogen daar vanavond aanwezig zijn. Dat betekent dat een van jullie drie aanwezig is. Er zijn namelijk nog meer dingen die Harry over het meisje herinnert waar we het gisteren niet over hebben gehad. Kom je deze test door dan ga je vanavond naar het concert en zul je andere naasten van Harry en de jongens ontmoeten. Harry ontmoeten jullie net als de andere jongens niet. De naasten kiezen van de tien meisjes vanavond 5 meisjes uit die op date gaan met Harry. De rest horen jullie nog.
Reageer (4)
Omg wat grappig dit!
1 decennium geledenMn moeder is manager van het Hilton Amsterdam hahaha.
Superleuk verhaal trouwens en ook een fijne schrijfstijl.
(:
Snel verder!
1 decennium geledenIk ben echt benieuwd hoe Harry gaat reageren als hij haar ziet.
1 decennium geledenSnel verder xx
IN DE TOP!!!
1 decennium geleden