De volgende dag wordt ik vroeg wakker. 06:52 staat er op mn wekker. Ik draai me weer om. Het is zaterdag dus ik kan uitslapen, waarom lukt dat nooit? Ik val na een paar minuten weer in slaap.
'Rein wordt je wakker?' hoor ik mn moeder zeggen. 'Je moet zo hockeyen.' Ik kijk op mn wekker. 10:50. 'Fuck al zo laat.' zeg ik zachtjes. Ik spring uit bed en trek mn hockey kleding aan. Ik ga voor de spiegel staan en doe mn haar. Na 5 minuten ben ik klaar en loop naar beneden. Mn eten staat al klaar. In 3 happen heb ik mn brood op en pak nog wat hockeyspullen. 'Doei mam.' roep ik naar boven. Ik hoor nog net een doei terug. Ik loop naar buiten en trek de voordeur dicht. Ik stap op mn fiets en fiets snel naar hockey.
'Rein schiet!' roept mn coach. Ik sla de bal met een harde knal en hij gaat hoog het doel in. Al het publiek juicht. Ik wordt er verlegen van. 'Lekker man.' 'Die kon de keeper nooit houden.' en zo gaat het maar door. De rest van de wedstrijd gaat gelijk op. We winnen met 1-0. Ik loop naar de dug-out. Naast de dug-out staan Sanne en nog een meisje. Ik voel mn hard sneller kloppen en ik word helemaal rood. Ik pak mn spullen en loop naar ze toe. 'Hey.' zegt het meisje. 'Ey.' zeg ik. 'Mogen we op de foto?' vraagt Sanne. Ik zie dat ze rood wordt. Ik lach. 'Natuurlijk.' We maken een heleboel foto's en daarna vertrekken ze weer.
Ik zit met de jongens uit mn team wat te drinken in het clubhuis als ik opeens Inge aan zie komen lopen. Ik probeer een andere kant op te kijken maar ze loopt recht op me af. Als ze voor me staat geeft ze me een klap. Ik sta op en duw haar om ver. De jongens uit mn team komen er bij staan en duwen Inge ook. Ze kijkt me boos aan en rent hard weg. 'Wie was dat man?' vragen ze allemaal. 'Mn ex.' zeg ik en ik kijk boos. Ze beginnen allemaal te lachen en ik loop weg. Even later krijg ik een sms'je van Inge. 'Ik krijg je nog wel. Wacht maar.'

Reageer (3)

  • xchelsiex

    omg je moet echt snel verder gaan !!xxx

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Dit is zo raar als ik die Inge was zou ik hem niet slagen als je op em afloopt^^ Haha maar snel verder!!xx

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Snel verderrr x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen