Foto bij 005

Kayla POV

'Mevrouw Bell kunt u me even helpen?' Ik knik en loop naar het meisje achterin de klas. 'Wat is het probleem?' 'Ik snap de verleden tijd niet.' 'Heb je het je klasgenootjes al gevraagd?' Het meisje voor me schudt haar hoofd. 'Vraag het je klasgenootjes maar even en als je er dan nog niet uitkomt help ik je wel. 'Is goed.' Het meisje draait haar gezicht naar de jongen naast zich die haar de opdracht meteen uitlegt.
Er wordt op de deur geklopt waarna de deur geopend wordt. 'Zou ik je even kunnen spreken?' Ik knik naar Anna dat ik er aan kom. Ik sluit de deur achter me en kijk Anna aan. 'Er zijn een aantal leerlingen bij me geweest met een dezelfde vraag over jou.' Ik kijk Anna niet begrijpend aan waaruit ze begrijpt dat ze door moet gaan met haar verhaal. 'Morgen is er iets te doen in de O2. Een of andere Harry Styles van One Direction is opzoek naar het meisje waar hij verliefd op werd hier in Londen. Ze heeft blond haar, Blauwe ogen en een ouderwetse schooltas. Veel leerlingen denken dat Harry het over jou heeft en zeggen dat ik jou over moet halen om daar heen te gaan.' Ik zucht een keer diep en schudt mijn hoofd. 'Ik moet morgen gewoon les geven Anna.' 'Ik kan jou lessen wel overnemen het is goed als je gaat. Je kunt wel weer een leuke jongen in je leven gebruiken.' 'Alsof hij mij bedoelt.' 'Weet je nog dat je me een paar maanden geleden vertelde over die jongen met groene ogen en het kuiltje in zijn wang waar je tegenaan botste?' Ik knik. 'Harry Styles heeft groene ogen en een kuiltje in zijn wang als hij lacht. Ga er heen Kayla.' 'Volgens mij kan ik niets anders dan gaan of wel?' 'Dat klopt. Stuur de klas nu naar huis en dan gaan we de stad in voor een perfecte outfit. Ik knik waarna ik het klaslokaal weer instap. 'Wie van jullie is er naar mevrouw Williams gegaan en heeft gezegd dat ik morgen naar de O2 moet?' Verschillende handen gaan de lucht in en lachend schud ik mijn hoofd. 'Jullie hebben geluk want van mevrouw Williams moet ik ook gaan. Jullie mogen daarom ook nu naar huis want mevrouw Williams wilt een outfit voor mij gaan kopen.' De klas begint te juichen en iedereen stopt meteen al zijn spullen in de tas. 'De les van morgen gaat gewoon door mevrouw Williams zal deze vervangen. Het zal vast een leuke les worden.' Zeg ik nog voordat ik ook mijn spullen in mijn ouderwetse schooltas prop. Ik kijk nog een keer het klaslokaal rond waarna ik achter de laatste leerlingen het lokaal uitstap en sluit.

'Je moet wel een jurkje aan Kayla.' Ik rol een keer met mijn ogen waarna ik een jurkje uit het rek trek. 'Wat vind je hier van Anna?' Ik hou het strakke zwarte jurkje omhoog en Anna knikt hevig. 'Het is niet te opvallend maar toch sexy, ga het passen.' Ik knik en met Anna achter me aan loop ik richting de paskamers. Ik maak het rood fluwelen gordijn van het pashokje dicht waarna ik mijn spijkerbroek en zwarte blouseje uitdoe. Het zwarte jurkje laat ik soepel over mijn lichaam glijden. Het komt tot net boven mijn knieën en heeft een open rug waardoor ik er geen bh onder kan dragen. Ik knik goedkeurend in de spiegel waarna ik het gordijn weer open schuif. 'Het staat je prachtig Kay. Trek het uit dan ga ik het afrekenen!' Roept Anna blij wat mij laat lachen.

Woohoo ik heb schrijfzin en vakantie! Ik heb jullie trouwens nog helemaal niet gevraagd wat jullie van de you and i videoclip vinden! Wat vinden jullie er van? Wat is überhaupt jullie favoriete 1D videoclip? Ik denk dat story of my life toch wel mijn favoriet is.

Reageer (3)

  • TomlinsonL

    Ik de video echt geweldig, ik xat gisteren Celblok H te kijken daar keek iemand in de spiegel, ze keek omlaag en toen ze omhoog keek stond er iemand anders en ik echt zo keihard door de kamer:"YOU AND I, WE DON'T WANNA BE LIKE THIS, WE CAN MAKE IT TILL THE END, NOTHING CAN BETWEEN, YOU AND I, NOT EVEN THE GODS ABOVE-" "Hahahahahaahahahahahaha Anna, hoe nu maar op je zingt vals maar goede timing" mij favo video zijn ze allenaal denk ik, ze zijn stuk voor stuk special en anders dan de meeste video's als ik ze alleen kijk zit ik te janken, ik ben gewoon zo trots op de jongrns, Liam zei ooit: "als ik niet in one direction zat zou ik brandweerman zijn denk ik omdat ik dan levens kan redden" Maar liefste Liam, je weet niet hoeveel facking levens je al hebt gered want Louis, Harry, Niall, Liam en Zayn redden levens, zoals bij mij, zonder me te kennen en in alle video's komt die boodschap voor mij zo mooi over, daarom heb ik geen favo video

    1 decennium geleden
  • Sitara

    Ik vind de clip van You and I geweldig! Mijn zusje en ik zaten echt van, 'Neee, ooeeeh, Woooowww, Moet je zien, WHAAAAAAAAAAA.' haha. Van mijn favoriete zijn Little Things, Story of my life en You and I.
    Super leuk verhaal, zit hier echt met een glimlach te lezen!!
    Hiervan zou ieder meisje dromen!
    x'

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Pleaaase nog een hoofdstukje? *puppy eyes*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen