Questions?
Na dat ik dit heb geschreven, ben ik alweer een stuk opgelucht. natuurlijk heb ik niet alles in precieze detail kunnen vertellen. o.a ook omdat het anders de stukken te lang zouden worden. Maar als jullie nog vragen hebben of misschien iets willen weten kan je altijd een pb sturen of hieronder de vraag neer zetten, waarop ik dan wel antwoord wil geven.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Ik heb heel veel respect deels omdat ik ook een slechte verleden heb gehad.
1 decennium geledenIk hoop voor jullie allebei dat jullie nog lang bij elkaar blijven.
Ik heb een vraagje? zal ik ook mijn verhaal schrijven over wat ik heb meegemaakt?
Wil je me daarover een mailtje sturen ik twijfel namelijk
Antwoord op je eerste vraag:
1 decennium geledenWij zijn nog niet getrouwd, maar er heeft wel een huwelijksaanzoek plaatsgevonden en dit is eigenlijk niet zo lang terug gebeurd.
Al een aantal weken gedroeg Yuute zich vaag. Ik heb hem er op aangesproken, maar telkens kreeg ik de antwoord dat het niks was, dus heb ik het maar gelaten.
Twee weken terug vrijdag 4 April. Ik kwam thuis van werk dat was rond een uur of 9. Yuute zat op de bank zo als altijd. Ik ging koken omdat nog helemaal niet had gegeten. Yuute kwam naar de keuken en zei dat ik moest luisteren naar wat hij te vertellen had. Dus ik draai me om en staat hij voor me op een knietje. Over het antwoord hoefde ik niet na te denken wat dag was natuurlijk een ja.
Antwoord op vraag 2:
Yuute en ik hebben het wel over kinderen gehad, maar we hebben besloten dat voor nog even wat later in de toekomst verder naar te kijken.
Gr Zero
Wauw
1 decennium geledenIk heb werkelijk maar één ding te zeggen : RESPECT!
Echt waar, ik vind het heel moedig van je om je levensverhaal op Q te zetten. Je hebt echt wel een hoop meegemaakt en ik hoop dat je nu alleen nog goede dingen zult meemaken,
En mijn vragen van vandaag :
1. Goh ik durf het haast niet vragen maar ehm... Is er ondertussen een trouwerij of huwelijksaanzoek op komst? En zo ja, laat je het via hier ook weten?
2. Willen jij en Yuute ooit kinderen? ( pleegkinderen, adoptie enz enz.? )