Foto bij Different 1.

Sorry, dat ik al een tijdje niets meer geschreven heb. Ik ben deze week heel druk met toetsen enzo. HOPE YOU LIKE !!

Ja hoor, de zomervakantie zat er weer op. Ik geniet het meest van de zomervakantie. Geen regeltjes voor school, geen gezeik van leraren en het belangrijkste is dat het gepest voor 6 weken stopt. Ja, ik word gepest op school en niet zo'n klein beetje ook. Maar gelukkig heb ik 3 beste vriendinnen. Die helaas ook gepest worden, en waarom? Ik weet het niet. Ze vinden ons raar, we horen er niet bij. Ik sta bij de bushalte te wachten totdat de bus komt en mij naar school kan brengen. Als ik na een tijdje op mijn telefoon gekloot te hebben de bus eraan komt, pak ik mijn rugtas van de grond en wacht ik totdat de deuren openschuiven. Ik kijk de bus rond waar mijn vriendinnen zitten. Ik glimlach als ik ze zie zitten. Nicole, Meredith en Jeannie. Ik plof me neer naast Nicole en laat ook mijn tas met een plof neervallen. "Ja, we weten wat je denkt." zegt Jeannie. Ik glimlach flauw. "Maar gelukkig kunnen we vanavond de stoom er weer vanaf blazen." zegt Nicole. Ik glimlach al bij de gedachte dat we weer volop kunnen dansen, en ons kunnen richten op alweer de volgende zomervakantie. Dan gaan we auditie doen bij één van de grootste danswedstrijden van Londen. De hele vakantie blijven we in Londen en kunnen we de hele dag doen wat we het allerleukste vinden: dansen. Na een kwartier komen we bij de bushalte van onze school aan. We pakken onze tassen en stappen uit en lopen de school in. Bij de ingang van de school voelde ik gelijk de blikken al. Ik sloot vol schaamte mijn ogen. Kom op Shivalry, nog 1 jaar! We lopen gelijk door naar het lokaal waar we onze 1e les hebben, techniek. Ik houd van techniek, dingen doen. Dat past bij mij. "Man, wat een kut vak!" scheldt Meredith. Ik lach en haak mijn arm door de hare. "Ik sleep je er wel door heen." zeg ik. "Ja, dat gaat makkelijk met dat gewicht van je." Ik draai me gelijk om en kijk in het spottende gezicht van Shannon. Ik draai me weer om en vervolg mijn weg naar het lokaal. Wij zijn alle 4 echte watjes, zo'n opmerking kan ons al breken. Ik moet moeite doen om mijn tranen in te houden. We gaan op onze vaste plaats zitten aan het einde van het lokaal. "Wat een stom wicht, zelfs op de 1e dag al." sist Nicole naar mij als we op onze plek zitten. Ik haal mijn schouders op. "Goedemorgen jongelui, weer klaar voor een jaar vol technische wetenschap?" Joelde onze techniekleraar door de klas heen. Er kwam hier en daar een mompelend geluidje, maar er was voor de rest niet echt veel enthousiasme. "Oké, dan gaan we maar.." De leraar werd onderbroken door de deur die openwaaide. "En wie hebben we hier?" Er kwamen 5 jongens naar binnen stormen. "Ja, sorry meneer. Wij zijn nieuwe hier en dachten dat het om half 9 begon." Zei de jongen met de bruine krullen. Er klonk hier en daar gegiechel. "Nou, voor een keertje is het niet zo erg, ga maar even aan die tafel zitten heren." Zei de leraar. Ik trok een wenkbrauw op en keek naar mijn vriendinnen, die verlekkerd naar de jongens zaten te kijken. En zo ging het de hele les door, de jongens zeiden wat en er werd om gelachen of ze werden aangestaard. Toen de bel was gegaan pakte ik mijn spullen in en snelde naar het volgende lokaal. Ik zou mjin favo mentor weer zien, mijn vertrouwingspersoon. Aan haar vertelde ik werkelijk alles, behalve dat we gepest werden. Dat kostte te veel gezeik. En dat zou het dansen misschien wel verpesten. "Shivalry! Wacht nou even." Ik keek lachend om en liep extra hard door. En toen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen