Proloog
Mijn eerste verhaal! spannend! haha.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik moet zeggen dat ik ontzettend slecht ben met computers. En de mijne is ook nog eens heel spastisch omdat ik teveel illegale films en series kijk! (niet verder vertellen. Is dat strafbaar?)
Good Luck
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik moet zeggen dat ik ontzettend slecht ben met computers. En de mijne is ook nog eens heel spastisch omdat ik teveel illegale films en series kijk! (niet verder vertellen. Is dat strafbaar?)
Good Luck
'Ik zie wel potentie in haar. Ze heeft pit en een goede stem.'
'Maar hier komen alleen de beste heen. We hebben het hier over een heel hoog niveau.'
'Heb je dan net niet opgelet man? Wat zij kan op die piano.'
'En dan op de viool, ik had gewoon kippenvel.'
'Nou ik zie het niet zitten hoor, je weet toch in wat voor een buurt ze woont.'
'Ja?'
'Nou dan lijkt het mij wel duidelijk met wat voor een personen ze omgaat. Als je een blik op haar werpt zie je al dat er iets niet klopt.'
'Zij heeft daar toch niet voor gekozen.'
'Jij zei toch altijd dat je elke grove diamant tot een sparkelende kan omtoveren? Dit lijkt mij nou typisch een gevalletje grove.'
'Ik zeg ook ja'
'Oke' zei de derde man. 'Maar she has a long way to go.'
Reageer (1)
Leuke gesprekken HAHA! Snel beginnen, x kuss oh ja + abo <3
1 decennium geleden