Het spijt me, I'm sorry, Je suis trés desolé, Entschuldigung
Hallo lieve lezers,
Allereerst wil ik even zeggen dat het me heel erg spijt dat ik echt super-duper-mega lang niet meer geschreven heb.
Dat krijg je ervan als je een slome, uit elkaar vallende, middeleeuwse computer moet delen met een vader, moeder, broertje en een zusje die dan oo nog eens de gezamenlijke laptop jatten omdat dat sneller gaat.
Nu is dat het niet alleen geweest hoor (het was wel de grootste reden) want ik ben net zo fout geweest om niet verder te schrijven.
Dus vandaar bied ik jullie nu, op mijn knieën, mijn welgemeende excuses aan en vraag jullie - *valt weer op haar knieën* - om vergeving. Ik hoop dat jullie me die kunnen geven.
Ik heb daarentegen ook goed nieuws. Hou je vast - jawel - daar komt 'ie..............................
*tromgeroffel*
IK HEB MIJN EIGEN LAPTOP!!
Dus ik ben nu niet meer afhankelijk van mijn middeleeuwse computer en ook niet meer van de steeds weer gekidnapte laptop maar ik kan nu ten alle tijden op mijn eigen laptop verhalen schrijven - en posten natuurlijk. Dus dit zal dan ook weer zeer spoedg gebeuren, daar zorg ik wel voor. het zal nu ook regelmatiger gebeuren want ik flik het nooit meer om jullie zeven maanden te laten wachten (doet me eraan denken dat ik ook al anderhalf jaar of zoiets niet meer in mijn dagboek heb geschreven ).
Dus bij deze beloof ik vaker te posten en aangezien het einde nog lang niet in zicht is (tenzij ik inspiratieloos ben), zullen er nog vele hoofdstukken volgen.
Veel plezier met lezen dus.
-XXX-
TeaParty
PS. Ik zal proberen vandaag 2 delen erop te zetten maar aangezien het nu Pasen is, kan ik niks beloven.
Er zijn nog geen reacties.