Foto bij Part 4.

eerst even sorry dat ik lang niet heb gepost maar ik heb het beejte druk :$
nu het vakantie is ga ik proberen zo veel mogelijk te posten ! xxx

{ Het is net of ik in de hemel ben}

[ vanuit Iliana ]
Na de kus met Nils was het best raar die dag. We hebben bijna niet gepraat het was best Awkward . ik ga uit bed en zoek wat kleren. ik doe wat mascara en eyeliner op en doe me haar. ik moet zo naar school om vast te wennen. Nils komt mn kamer in lopen. "moet ik umh... met je mee fietsen ? we komen in dezelfde klas? " ik knik verlegen en we lopen samen naar beneden. Aan tafel is het al druk. Ik smeer wat brood en pak mn tas in. ik loop naar de gang en pak mn supa's. nils en ik fietsen naar school. het is akelig stil. "ik vind je umh ... ik denk dat ik je leuk vind " zet nils en bloost. ik kijk hem verlegen aan en zeg: "ik jou denk ik ook" oh ik kan mezelf wel slaan. kan het nog dommer ? we fietsen door en het is weer helemaal stil. we komen aan op school en het is echt groot. we zetten onze fiets neer en lopen naar binnen. een groep jongens komt gelijk naar ons toe. "eeyy nils, wie is dit meisje? " vraagtie en knipoogt naar me. "ze is de dochter van Hanna." Hanna is mijn moeder. Blijkbaar weten ze al dat ze een relatie heeft met de vader van Nils. We lopen naar het lokaal. de aller eerste dag gelijk beginnen met Duits. super... Ik wil net gaan zitten als de lerares me naar voren roept om me zelf voor te stellen. ik loop naar voren en woord rood. moet dit nou ? "ja vertel maar wie je bent en hoe oud je bent en waarom je hier bent vertel alles maar gewoon" ik kijk haar bang aan. ach waarom ook niet ? "Ik ben Iliana, ik ben 15 jaar en kom uit Utrecht. Mijn moeder heeft een relatie met iemand uit Amsterdam waardoor we hierheen zijn verhuist. en moest op deze school en ben daarom hier." De klas kijkt me dom uit. ik schaam me kapot. ik ga gouw zitten. ik zit naast een meisje met een bruin haar. ze lijk met best aardig ? " hooii ik ben Eline" ze kijkt me lief aan. "heeii ik ben Iliana" zo Awkward dat wist ze toch wel :/. het uur gaat super langzaam. ik ben zo slecht in Duits. in de pauze lopen we naar de aula en stelt Eline me voor aan haar vriendinnen. Julia kijkt me best Bitchie aan. ik pak mn telefoon er maar bij en zie dat Nils me heeft geappt. "wil je naar het plein komen ik heb een verassing voor je xx" ik lach en zeg dat ik even naar de wc moet. ik ga zo snel ik kan naar buiten en zie Nils.
Awhh zo lief!

Reageer (2)

  • FangirlLifeX

    Oehh, spannend! Snel veder x

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    OOEEHH VERRASSING VERRASSINGG

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen