Kwaad weg, goed terug
'Eevee! Eevee! We hebben hem verslagen!'. Marsy rent naar Eevee toe. Eevee ligt op de grond, uitgeput, met haar laatste krachten kijkt ze Marsy aan. 'B-bedankt... Je was een geweldige vriendin... Je hebt weer blijdschap in mijn leven gebracht... Bedankt...'. 'M-Maar Eevee? Je...'. 'Ja, Mijn tijd is gekomen... Ik ben blij dat ik je heb leren kennen... Voordat ik ga... Wil ik je dit graag geven...'. Eevee pakt de steen waar haar ouders en haar broer op staan en geeft die aan Marsy. Marsy kijkt ernaar. 'Waren dit jou ouders en broer?'.'ja... Ik voel het mijn tijd is daar, vaarwel'. 'Eevee? Eevee! Nee! Niet gaan!!!'. Marsy omarmt Eevee, alsof ze haar hier wil houden. Eevee slaat haar poot om Marsy heen. 'F-fijn... je gekend te hebben...'. Een traan loopt over Eevee's wang, daarna nog een, en nog een. Marsy begint ook te huilen. Dan valt Eevee's poot op de grond. Een zonnestraal schijnt op het duo. Marsy kijkt omhoog. Het lijkt net alsof ze haar vriendin onhoog ziet gaan. Dan begint de steen die ze van Eevee heeft gekregen te schijnen. Marsy kijkt ernaar. Dan verschijnt Eevee op de lege plek op de steen. Dan kijkt ze naar de plek waar Eevee lag, er ligt alleen een briefje. Marsy bekijkt het:"ik houd van jou, mijn beste vriendin". Dan loopt Marsy naar huis.
Wanneer ze thuis is wordt ze door de hele roedel geprezen. Ze houden een groot feest de hele nacht door. Later, gaat Marsy nog vaak naar de plek waar het gevecht was. Dan kijkt ze Nasr de lucht en denkt ze aan het avontuur dat ze met haar beste vriendin had beleefd.
THE END
Reageer (1)
Awww! Wat zielig! Maar ze heeft de plek, het briefje en de steen
1 decennium geleden