Het vervolg van het gevecht
(Dit hoofdstuk is met hoofdletters geschreven want ik heb het op m'n mobiel getypt en op m'n computer was ik gwn lui)
'Er moet toch ergens een zwakke plek zijn?! Ik snap het niet! Waarom is deze Charizard zo overpowerd Eevee?'. 'Ik denk... Urg, dat het komt om...dat hij zo... woest is...urg...'. 'En de zwakke plek dan? Jij hebt eerder tegen hem gevochten!'. 'Ja, maar... toen hebben... wie die niet... gevonden...urg...'. 'En aangezien we geen water soort bij ons hebben... Of, Eevee! Heb jij toevallig een watersteen?'. 'Geweldig idee Marsy, maar sorry nee. Weet... Je misschien wat... Over normale... Charizard?'. 'Niet dat ik... KIJK UIT EEVEE!!!'. De staart van Charizard zwiept naar Eevee, ze probeerde te ontwijken maar dat mislukte. Eevee wordt keihard tegen de grond aan gekwakt. Ze probeert op te staan en rent dan naar Charizard voor een tackle aanval. Weer word ze terug geslagen. Marsy kijkt toe en probeert de zwakke plek van Charizard te vinden. Dan ziet ze het! De vlam op zijn staart! 'EEVEE!!! ZIJN VLAM!!!' roept Marsy naar Eevee. Eevee stopt haar laatste krachten in haar ijzerstaart. De twee staarten kruisen elkaar, het lijken net twee zwaarden. De kracht is zo sterk dat er een kleine ontploffing ontstaat. Maar dan spuwt Charizard nog een vlammenwerper op Eevee. Eevee ligt half verbrand op een afstandje weg van Charizard. Marsy rent naar haar toe, maar Charizard loopt met grote stappen naar hun toe. Marsy probeert haar vriendin te helpen. Eevee laat zich niet helpen en maakt Marsy dat ze moet vechten, niet haar helpen. Charizard is nu heel dichtbij. Marsy gaat tussen Eevee en Charizard staan. 'EN NU STOP JE!!! NIEMAND DOET MIJN BESTE VRIENDIN PIJN!!!!!!'. Terwijl ze dat tegen de Charizard schreeuwt begint ze te gloeien; ze evolueert! 'NOG EEN STAP EN IK DOOD JE!!!!'. Charizard trekt zich niets aan van Marsy en zet nog een stap. 'IK HEB JE GEWAARSCHUWD!!!' Schreeuwt Marsy en laad zich op voor een hyper beam. Charizard opent zijn bek voor een laatste vlammenwerper maar Marsy is te snel. De hyper beam treft Charizard in zijn bek en de vlam op zijn staat is in een keer uit. Charizard valt met een smak op de grond neer. 'Die was voor Eevee, EN DEZE VOOR HET WOUD!!!'. Met een krachtige ijzerstaart snijdt ze de staat van Charizard af. 'DEZE VOOR DE BROER VAN EEVEE!!!' Met nog een ijzerstaart snijdt ze de vier poten van Charizard af. Daarna geeft ze de kop van de zeven ijzerstaarten. Per aanval zegt ze een woord: 'GOOD, WILL, NEVER, GIVE, IN, EVIL!!!!'. Daarna valt de kop van Charizard eraf en ontploft, de ontploffing straalt over het hele woud en het woud is weer heel. Dan komt de zo op en schijnt zo mooi hoe die nooit eerder heeft gedaan. De vrede is weer terug! En het kwaad is verslagen!
Reageer (1)
Lekker puh voor Charizard maar wel pijnlijk al zijn poten, staart en kop eraf gehakt
1 decennium geleden