Ik ga op een bed liggen en wacht tot de dokter terug komt met spullen die hij nodig had.

Als de dokter terug is legt hij uit wat hij gaat doen en ik knik een aantal keren. Uiteindelijk pakt hij een buisje en een spuit. Ik voel de naald door mijn huid heen prikken. Als de dokter klaar is met onderzoeken loopt hij weg, maar zegt met een aantal minuten terug te zijn. Een aantal van Hidan's vrienden lopen naar binnen, andere blijven in de deuropening staan. Ik leg mijn hand weer op mijn ogen en probeer rustig in en uit te ademen. Met mijn ogen gesloten pak ik Hidan's hand vast als intense pijn door mijn lichaam heen gaat. Ik knijp mijn ogen nog verder dicht als ik het beeld voor me zie van mijn ouders. Het beeld dat door mijn gedachtes gaat hoe ze worden vermoord. Alles vervaagd en ik zie mijn eigen ogen. Ze kleuren rood, bloed loopt over mijn wangen heen en voel hout onder mijn voeten. In mijn gedachten, wat eerder een nachtmerrie leek, zie ik hoe ik op een brandstapel sta met vuur dat zich naar mij toe werkt. Als het vuur aan het vlees van mijn benen likt scheurt mijn vel los en enorme pijn schiet door mijn lichaam. 'Laat het ophouden!' Roep ik en grijp vast aan het bed. Stemmen maken me uit voor demon, een duivels kind. 'Hou op! Laat het stoppen!' Roep ik en open mijn ogen wijd. Hidan's handen drukken tegen mijn schouders en roept dat ik moet kalmeren. 'Het brandt! Het brandt Hidan! Laat het ophouden, ik wil niet verbranden!' Roep ik en voel tranen en mijn ogen beginnen te branden. 'Eruit! Allemaal eruit!' Klinkt de stem van de dokter en voel al snel een spuit mijn arm in zinken en word moe. Ik zie Hidan nog in de deur opening naar me kijken. 'So-rry.' Zeg ik zacht en val inslaap.

Reageer (2)

  • animevampire

    awww neej das sielig O_O

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    O_O zieligg!! T^T

    arm kiendje!!
    mooi verhaal zeker door gaan
    YaaY Hidan heeft gevoel!XD
    snelllll verderrr!!! mooi!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen