006
'Hi ik ben Harry.'
'Zayn.'
'Hey ik ben Niall.'
'Liam.'
De jongens schudden Kaya haar hand. Met grote ogen kijkt ze ze aan.
'We hadden al iets gehoord over een meisje.' zegt Zayn. De andere knikken. 'Who, wacht.' zegt ze opeens. 'Waarom mag ik mee en alles?' De jongens kijken elkaar een beetje vragend aan. 'Uhm, omdat je de eerste niet gillende fan was..?' aarzelt Niall. Kaya begint te lachen. Opeens hoort ze een keihard kabaal achter zich, alsof er hele harde piep door de stad heen gaat. 'Oeps...' zeggen de jongens. Een grote horde meisjes komt aangerend. Ze gillen en kreisen, sommige moeten zelfs huilen. Als ze hier niet had gestaan had ze precies hetzelfde gedaan. Er komen bewakers aan van het hotel die voor de jongens gaan staan. Grote bewakers...De meisjes stoppen voor de bewakers maar gillen net zo hard door. Kaya staat nog voor de bewakers. Ze probeert zich er tussendoor te wurmen, de bewakers gaan een heel klein stapje opzij zodat ze er door kan. Een paar fans proberen er ook nog door heen te komen maar de bewakers staan heel kalm weer op hun oude plekje. 'Kom!' schreeuwt Louis. Samen met de jongens rent ze het hotel in.
Reageer (2)
Snel verder trwns
1 decennium geledenHaha
1 decennium geleden