LIAM POV

Louis vertelde ons net dat Niall even had geglimlacht, maar hoe zou dat kunnen. Ik had een sterk vermoeden dat die twee iets met elkaar hadden, niet dat ik het erg vond ik vind het juist wel schattig. "oke Lou, ga jij nu maar slapen ik pas wel even op Niall" zei ik."maar ik wil bij Niall blijven" zei Louis."Lou je bent doodmoe ga nou maar even slapen" Zei ik. Hij wist dat ik gelijk had en ging dan toch maar slapen. Ik zat naast Niall en Harry en Zayn zaten beneden. Ik bestudeerde Niall even. Hoe kon dit nou gebeurt zijn? Waarom was hij naakt? Waarom wordt hij nou niet wakker? Allemaal vragen spookte door mijn hoofd. "Niall? Niall, wordt asjeblieft wakker. We kennen elkaar nog niet zo lang maar je betekend net zoveel voor me als Harry,Zayn en Louis.." bij Louis zijn naam glimlachte hij, hij deed het dus echt! Ik pakte zijn pols om zijn hartslag op te nemen 14 per 10 seconden dus 84 per minuut, dat is normaal! "jongens kom!" riep ik, Louis schrok wakker."wat is er!" riep hij geschrokken uit. Harry en Zayn waren nu ook hier."Niall, zijn hartslag is weer normaal" zei ik. "wanneer wordt hij weer wakker dan?" vroeg Harry."dat weet ik niet, maar het kan snel gebeuren" zei ik."mag ik asjeblieeffftt op hem passen nu" vroeg Louis met kindertoontje."vooruit" zei ik. "yeey" zei Louis blij en sprong als een klein kind rond. Toen viel hij doordat hij struikelde op een van de matrassen en hoorde we hem kreunen maar ook hoorden we een lach die we gemist hadden de laatste tijd."Niall!!" riep Zayn als eerste."Zayn!!" riep Niall terug. Zayn knuffelde Niall."alles oke?" vroeg hij."uhm ja maar wat is dat voor een stekende pijn aan mijn been?" vroeg Niall."niet kijken!" riep ik. Ik kreeg een vragende blik van hem."waarom niet?" vroeg hij."lang verhaal" zei ik."je ging douchen en had je uitgekleed en er viel een boom door het huis en jou been kwam eronder, nu is hij dik en blauw en je was even bewusteloos" zei ik om het verhaal kort te maken.Niall trok wit weg. "ik kijk er wel even naar zei ik." ik keek onder het laken en zag dat het been weer wat begonnen met bloeden. " ik doe er even nieuw verband om" zei ik, ik pakte de verbanddoos. Ik haalde het verband van het been af en keek naar het been, het zag er nogsteeds verschrikkelijk uit maar het bloedde niet, het zou wel oud bloed zijn geweest. Ik pakte een nat washandje en ging over het been. Daarna deed ik er weer varband omheen."en klaar is Kees" zei ik. "Niall je moet nog goed rusten dus je blijft sowieso twee weken in bed" zei ik streng, hij zuchte maar knikte. Harry zette de tv in deze kamer aan om te kijken naar het weerbericht."na zo'n 3 weken dikke storm komt het eind in zicht, volgens verschillende weerstations krijgen we te horen dat het weer niet meer slechter wordt alleen maar beter, over een week is de storm zo goed als voorbij en vallen er alleen nog maar kleine regenbuien" iedereen juichte."nou jongens we hebben het overleefd!" zei Harry. "ik heb honger" zei Niall." ja. Ik ook" zei Zayn. " ik heb zin in patat" zei Louis, gelukkig hadden we nog twee zakken in de vrieser liggen, hopen dat ze nog goed zijn, "ik maak wel wat klaar" zei Zayn. Na zo'n 15 minuutjes konden we eten. Ik keek naar buiten en zag dat het weer inderdaad beter werd. Het regende minder en het waaide minder hard, nogsteeds was het nog hard aan het stormen maar het ging beter. Na het eten gingen we maar slapen het was al best laat en we waren allemaal doodop.

Midden in de nacht hoorden we een harde gul van buiten komen. Ik schrok wakker en keek het raam uit. Er was een boom omgevallen en er hing een meisje van ongeveer 6 aan. Ik sprinte naar buiten om het meisje te helpen. Ik klom de boom op en pakte het meisje bij de handen."geen zorgen ik heb je" ik klom voorzichtig de boom af en sprinte weer naar binnen. We waren klets nat. "bedankt" zei het meisje snikkend. Ik haalde twee dekens op en zette haar op de bank. Ik maakte warme
chocolademelk en gaf een beker aan haar."en hoe heet jij" het meisje was gestopt met huilen en antwoorde."Darcy" "ik ben Liam" zei ik. "wat was er gebeurd?" vroeg ik. "papa en mama zijn dood gegaan toen ze naar huis wouden vliegen toen het stormde, mijn oppas heeft me achtergelaten toen
haar opa dood ging, ik was een week alleen, net viel er een boom op mijn huis toen ik aan het slapen was, ik wou via de boom naar beneden klimmen omdat ik niet naar beneden kon en omdat de boom nat was gleed ik uit" zei ze terwijl ze weer moest huilen, arme meid. Haar ouders zijn dood en haar oppas heeft haar laten stikken. "je mag bij
ons blijven" zei ik, het meisje glimlachte waterig."hoe oud ben je?" vroeg ik. "7" antwoorde ze "ik ben 20" zei ik. "probeer maar te slapen" zei ik, ze knikte en viel al snel in slaap.

_________________

Sorry sorry sorry, ik heb gewoon een hele week
niets geschreven, maar het internet bij ons was kapot dus gister kwam zo'n man het maken en nu doet hij t weer ;) ik heb nu vakantie dus ik kan lekker schrijven

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen