Amber is een rijk en dapper meisje die weet wat ze wilt. Maar met een rijke familie leven is niet makkelijk. Zeker niet als je verliefd word op een jonge van lagere klasse.

* Amber *

Samen met mijn moeder en tante zou ik vandaag op de titanic stappen. We waren in de haven en het schip voor ons was enorm groot.
Ik keek er naar uit om er op te stappen en af te stappen in New York.
Langzaam maar zeker stapte we dichter naar het schip toe tot we uiteindelijk opstapte. We gingen naar onze kamer die egt prachtig was.
Ik hoorde mensen op het dek juichen en hun familie uitzwaaien en uiteindelijk vertrokken we. Het schip was enorm prachtig. Maar mijn moeder had een onaangename verassing... Mijn verloofde waar ik in New York zou mee gaan trouwen en een leven op bouwen maar ik hielt in niks van die jongen.
" Amber kom we gaan eten" riep mijn moeder. Ik schoof aan aan tafel en zag Dani naar me kijken. Mijn verloofde... Heel mijn leven werd bepaalt hou mijn moeder het wou zelf mijn man !

Reageer (3)

  • Jaegerjaquez

    A
    B
    O

    Absoluut zeker ;)
    x

    1 decennium geleden
  • tomklover1

    abo bij snel verder

    1 decennium geleden
  • Iskuane

    Leuk zo'n combi tussen Titanic en Tom K!

    Ga het zeker lezen!

    Abo en kudo erbij!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen