005
'Welkom in London!' Louis spreit zijn armen. Kaya kijk met grote ogen naar de gigantische stad. Honderden mensen lopen van hot naar her. Rode dubbeldekkers rijden rond, grote gebouwen steken boven de huizen uit. Heel in de verte ziet ze de big ban. 'Wauw...' In het vliegtuig heeft ze Louis beter leren kennen. Ze kan het nog steeds niet geloven. Hij moest voor persoonlijke redenen naar Nederland en de Prive Jat deed het niet. 'Dan maar zo.' waren zijn woorden. Ze zon schijnt fel en kaya zet haar zonnenbril op. Nog een beetje ongemakkelijk staat ze naast Louis. Hij heeft nog steeds zijn ''vermomming'' aan. Ze verbaasd zich dat ze niet heeft gegilt toen ze hem zag. Het is gewoon Louis! 'kom' zegt hij. Samen lopen ze over een grote brug heen. 'Waar gaan we naartoe?' 'Een hotel, picher heet het.' Kaya wrijft in haar ogen. Droomt ze? Haar ouders zullen wel ongerust zijn, zouden ze de politie al gebelt hebben? Laat ze maar even zweten, denkt ze. Net goed. Samen met Louis loopt ze door de grote stad heen. Soms wijst hij naar gebouwen, of kleine winkeltjes, of juist weer hele grote. Ze heeft zich nog nooit zo gelukkig gevoeld. Even hoeft ze niet meer aan thuis te denken, niet meer aan geschreeuw, klappen. Het is een drukke stad merkt ze op, maar ook een mooie stad. Ze komen aan bij het hotel, Kaya haar mond valt open van wat ze ziet....De rest van One Direction....
(word vervogd)
Reageer (2)
Ja idd ook een abo!
1 decennium geleden;o Aboo
1 decennium geleden