Foto bij op reis!

na een zware maar goede training van Ninetales moeten onze moedige pokémon de laatste dingen pakken, doei zeggen en dan kunnen ze op reis!

'terwijl jullie aan het trainen waren, heb ik een knapzakje met eten en handige spullen klaargemaakt voor jullie!'. moeder Mightyena geeft een zakje ieder aan Marsy en Eevee. 'bedankt mam!' glimlacht Marsy. moeder glimlacht terug maar dan duwt ze haar dochter weg. 'gaan jullie nu maar, ik ben erg slecht in "vaarwel-zeggen"'. Marsy zwaait en dan loopt ze samen met Eevee richting het bos.
de twee lopen stil door het bos, vragend wat hun te wachten staat, wat de Charizard zal doen, of ze hem ooit zullen verslaan en het bos bevrijden van hem. verward en vol van gedachten kijken ze rond of ze misschien grote voetstappen zien. de tijd gaat langzaam, elke minuut lijkt wel een uur te duren. het is erg stil, te stil wat Eevee betreft. Eevee denkt na over wat er nou eigenlijk allemaal is gebeurd, het ging allemaal zo snel... eerst Jolteon haar broer, dan haar ouders, het verslaan van Arcanine, springen van de rots en dan gered worden door Marsy, het ontmoetten van... stop. het is allemaal even wat te veel...
na lang lopen en een pijnlijke stilte vinden de twee een grote pootafdruk. 'wow deze is groot, niet normaal!' zegt Marsy terwijl ze met grote ogen de pootafdruk aanstaart. Eevee kijkt half verzonken in gedachten naar de pootafdruk. 'deze is duidelijk van de zelfde Charizard die mijn broer vermoordt heeft' zegt ze uiteindelijk. 'hij lijkt me nog aardig vers, laten we het volgen'. Marsy knikt en ze lopen verder, volgend de pootafdrukken.
Eevee ruikt even. 'ik ruik al verbrande dingen, we zijn dichtbij'.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen