004
'Ik ben Louis' De jongen zet zijn zonnebril af. Nu ziet Kaya zijn ogen pas. Haar mond valt open van verbazing, 'L-louis...' stamelt ze. Ze wilt van alles zeggen, hoe geweldig hij is, hoe grappig, hoe goed hij zingt maar de woorden bijlven in haar keel hangen. Louis doet zijn zonnebril weer op. 'Beetje histerische fans meestal, niemand heeft wat door.' lacht hij en geeft haar een knipoog. Kaya begint als een gek te blozen, ze voelt dat ze gewoon warm word. Daardoor schaamt ze zich weer en word ze nog roder. Louis lacht. 'Wauw...' kan ze uitbrengen. Weer lacht hij. Er zijn wel duizende vragen in haar hoofd. Waarom zit hij hier in dit vliegtuig? Waarom is hij alleen? Waarom doet hij zo cool.' Nog steeds vol van verbazing bekijkt ze hem eens goed. In het echt is hij zo anders, langer en nog tien keer knapper. Vanaf x-factor is ze al fan van One Direction, vooral van Louis! Ze herkent zichzelf in hem, de oudste maar ook de kinderachtigste. Maar ook met heel veel humor. 'Maar vertel eens, wat doe je hier zo alleen.' vraagt hij zacht. Kaya schrikt weer van zijn stem, het is allemaal zo onwerkelijk. Ze kijkt naar haar schoenen die heel vies zijn van de regen en modder vannacht. 'Uhm...ik wou altijd eens naar Engeland...' kraamt ze uit. Echt geloofwaardig klinkt het niet. 'Alleen?' vraagt hij met een vragende blik. Voorzichtig knikt ze. 'Moet ik verder vragen?' Kaya schud haar hoofd en moet haar tranen onderdrukken. Waarom staat ze zo te stuntelen? Het is gewoon Louis van 1D! 'Waar ga je precies heen als ik vragen mag?' zegt louis. Kaya haalt haar schouders op. Daar had ze eigenlijk nog niet over nagedacht. Ze moet ook eten, drinken , slapen. Al haar geld was opgegaan aan de ticket voor deze vlucht. 'Ik regel het wel.' zegt louis, alsof hij haar gedachten kon lezen. Binnenin Kaya gebeurt er iets, een gevoel dat ze nog nooit heeft gevoeld. Dat iemand echt om haar geeft, terwijl hij haar niet eens kent. Ze glimlacht.
(word vervolgd)
Reageer (1)
Aaaaawwww
1 decennium geleden