Liz stond buiten, te genieten van de zonsondergang en de warme wind die haar haren liet opstuiven alsof het sneeuwvlokjes waren. Ze spreidde haar vleugels uit en vloog omhoog. Ze genoot van de vrijheid die ze had. Binnenkort zou dit afgelopen zijn. Over een week werd ze 16, en zou ze gekroond worden tot koningin van Timeless. Ze wilde net weer naar binnen gaan toen ze geroepen werd door haar dienstmeisje, Mel. 'Prinses! U wordt bij uw ouders aan tafel verwacht. Ze hebben iets belangrijks met u te bespreken.' 'De kleur van mijn baljurk zeker', mompelde Liz. 'Ik zal me gereedmaken, Mel,' zei ze tegen het elfje. Ze vloog naar binnen, sloot de deuren en ging voor haar kast staan. Ze pakte haar blauwe jurk, stak haar haar op en verliet haar kamer.

Koning Thorn en koningin Marabella zaten tegenover elkaar in de eetkamer aan de lange tafel. Liz kwam binnen en ging zitten. 'U wilde mij spreken, vader?' vroeg ze. 'Inderdaad kind,' zei Thorn. 'Er is iets aan de hand in ons rijk, iets van groot belang.' Liz schrok. Dit ging niet over een baljurk, als haar ouders zeiden dat het ernstig was, dan was dat ook zo. 'Wat is er aan de hand?' '

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen