Wow hey guys

Omg echt heel erg sorry dat het zo lang heeft geduurd voordat ik verder heb geschreven. Het is echt gewoon 2 maanden geleden dat Janneke had geschreven oops. Honestly heb ik hier niet heel veel redenen hiervoor maar ik ben wel 2 weken ongeveer ziek geweest, daarna heb ik een halve week op de bank gelegen omdat ik een spiertje in mijn nek verrekt had en ik heb ook gewoon echt een writers block gehad, ik wist echt gewoon niet wat ik moest schrijven. Er zit nog wel meer achter mja daar ga ik jullie niet mee belasten haha dus ja hier is eindelijk na 2 maanden jullie nieuwe hoofdstuk en hij is niet eens super leuk ofzo het is echt een filler want er was weinig te schrijven dusja sorry.

en ook sorry voor dit lange stuk ha ha ha omg ik ben echt voor alles sorry achja ik hoop dat er nog mensen zijn die dit verhaal lezen en het ook nog leuk vinden anders is dat balen hahahah

oke toedeloeeeeee

loveyou all x

“PUCK PUCK PUCK PUCK PU-“ voordat Mila nog een keer mijn naam kan zeggen gooi ik mijn kussen in de richting van het geluid en als ik niks meer hoor weet ik dat hij goed terecht is gekomen. “Wat?!” mompel ik van onder mijn dekens vandaan. “OPSTAAN” zegt ze vrolijk en als ik geen beweging maak om op te staan zegt ze er snel achter aan, “we gaan kerstcadeautjes kopen!” en dan hoor ik haar uit mijn kamer lopen. Oeh, kerstcadeaus kopen dat is wel gezellig altijd. Ik sta snel op en pak een broek en een lekker warme trui met een sjaal om aan te doen. Daarna loop ik naar de badkamer en douche even snel, voordat ik mijn kleren aan doe en wat make up op doe. Zo, klaar voor de dag.

Een paar uur later hebben we al cadeaus voor onze ouders en nu kunnen we eindelijk even rustig zitten en wat eten. “Zullen we hier binnen gaan zitten?” vragend kijk ik Mila aan en als ze knikt loop ik het restaurantje naar binnen. Ik zoek een tafel bij het raam uit en Mila gaat tegenover mij zitten. We bestellen wat te eten en te drinken en als de ober weg loopt staart Mila me heel raar aan. “uhm, wat is er?” vraag ik voorzichtig, dan krijgt ze een mega glimlach op haar gezicht en zegt met een grijns, “dus vertel eens over Rein”. Ik voel mezelf rood aanlopen en probeer mijn gezicht in mijn sjaal te verbergen. “uh, nou hij is heel lief en uhm ja..” ik probeer goed uit mijn woorden te komen maar het lukt niet zo goed. Mila kijkt me vol verwachting aan maar voordat ik verder kan gaan hoor ik iemand heel blij “PUCK” roepen en als ik achter mij kijk zie ik Elise staan. “ELISE” roep ik net zo blij en ik geef haar snel een knuffel als ze bij ons tafeltje komt. “Nou daar kwam je makkelijk van af” hoor ik Mila mompelen en ik lach een beetje. Elise hoorde het blijkbaar ook en vraagt snel, “Onderbrak ik iets?”. Ik schud snel mijn hoofd, maar Mila vindt het niet genoeg dus begint al meteen te praten, “eigenlijk wel, maar je mag er wel bij komen zitten hoor dan kan je mooi ook horen over Puck haar nieuwe vriendje”. Als ze uitgepraat is kijkt ze mij met een glimlach aan alsof ze een engeltje is en Elise laat iets wat op een kreet van blijdschap moet lijken uit en zegt met een mega glimlach, “Oh my god Puck heb je een vriendje?! Waarom hoor ik dit nu pas? Jeeesh ik ben je beste vriendin waarom wist ik dit nog niet?!” ze pakt een stoel van een ander tafeltje en gaat snel bij ons zitten. “Ja ik heb een vriendje” zeg ik met een klein glimlachje op mijn gezicht en ik voel mijn wangen weer wat warmer worden. “En het is pas sinds gisteravond dus rustig maar je bent de eerste na Mila die het weet, nou ja op Owen, Nils en Daan na denk ik” leg ik daarna rustig uit, voordat ik de ober met ons eten aan zie komen. “Ow, daar is het eten. Eindelijk. Ik heb echt honger. Jullie ook?” ik probeer zoveel mogelijk in een zin te zeggen en een ander onderwerp naar voren te brengen terwijl de ober het eten voor ons neer zet. “Na-ah zo snel ben je niet van mij af. Hoe heet hij?” zegt Elise en op dit punt heb ik het echt op gegeven om het onderwerp te veranderen. “Rein” zeg ik zachtjes, “AWWW JE BLOOST PUCK WAT LIEF IK HEB JOU NOG BIJNA NOOIT ZIEN BLOZEN” Elise probeert in mijn wangen te prikken, maar ik ben een veel betere ninja dus ik ben snel genoeg weg waardoor ze in de lucht prikt. Het zou best vet zijn als ik een echte ninja was, ik bedoel dan kan je kei veel vette dingen doen die ik nu niet kan en dan kon ik alles zoveel beter. OKE, niet afdwalen Puck gosh. “hou op” zeg ik vastbesloten en Elise houd haar handen in de lucht alsof ze zich overgeeft. “oke oke, maar is dat niet die vriend van Owen, uit zijn band?” Ik knik “jup precies die, maar als je het niet erg vind wil ik nu graag eten” ik begin mijn broodje op te eten en eindelijk laten ze mij met rust. “Wat ben je eigenlijk aan het doen in de stad El?” vraag ik als ik mijn broodje bijna op heb. “ow, niet zo veel ik moest even een rokje halen dat ik laatst had gezien bij de H&M en toen zag ik jullie hier binnen zitten dus kwam ik naar binnen” Ik knik een beetje, “je kunt ook zo mee naar ons gaan?” vraag ik en ze knikt, “is goed. Gezellig!”.

Reageer (4)

  • MainiCorn

    OOMMGGOODD NINJAA AANVAAALL TUMTUMTUMTUM

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    EIGENLIJK HETZELVDE ALS LEMA HAHAHAHA MAAR OH JEMOETZOSNELVERDERANDERSGAIKJEVRMOORDEN OKE NEE DAT VAN VERMOORDEN MOET JE NIET LETTERLIJK NEMEN EHHH ;'P xx

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    SNEL DOOR MAAR WAT GEBEURT ER NOU MET REIN?!?! (VORIGEHOOFDSTUK)

    1 decennium geleden
  • memoriae

    IK MISTE JULLIE EN JULLIE VERHAAL ZO!
    zo gemeen van je :(
    X puck

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen