Foto bij first day of your new life.. and new school..

zo zag je ervandaag uit op je eerste dag^

Mackenzie opstaan! hoorde ik mijn moeder schreeuwen... ik geeuwde en keek op mijn wekker fack al 8uur.. shit dat word haaste... ik stapte snel onder de douche.. deed mijn make-up kleede me aan... deed mijn grijze pumps aan en pakte mijn skateboard..
Doeg mam! Doei lieverd veel plezier je eerste dag! riep mijn moeder vanuit de keuke...
daar ging ik dan met mijn skateboard op weg naar mijn nieuwe school... eenmaal daar aangekomen zag ik nog een paar mensen op het plein staan... ik liep naar binnen en ging naar de concierge.. daar kreeg ik een kluissleutel de man liep met me mee naar mijn kluisje.. daar deed ik mijn jas en mijn skateboard in.. toen liep ik naar de administratie.. daar zou ik opgehaalt worden door iemand uit mijn klas...
er was nog niemand dus pakte ik mijn Ipod maar.. en ging wat muziek luisteren.. zachtjes zong ik mee...

plots hoorde ik geklap.. ik schrok en stopte direct.. een keek wie er klapte het was een jongen van den een jaar of 15 16..
Hee! jij bent zeker Mackenzie.. zei de jongen
onzeker zei ik haay ja.. maar je mag me ook wel Rozie noemen.. zo noemen me vrienden me.. hij keek je met een grote lach aan..
En wie ben jij? vroeg ik voorzichtig..
hij stak zijn had uit en zei Ik ben Justin..
Aangenaam kennis te maken Justin zei ik met een klein lachje op mijn gezicht..

even keek ik weer naar hem.. hij had wel een hele mooie lach..

maar zullen we dan nu maar naar de les gaan? Ja is goed! zei ik vrolijk.. hier kende niemand me gelukkig.. toen ik in de klas kwam ging justin weer zitten... de docent kwam op mij af en zei hallo ik ben mvr. verbaakel ik ben je mentor.. vertel anders eventjes iets over je zelf zodat de klas weet wie je bent..

voorzichtig begon je...

Hallo uhm ik ben Mackenzie.. maar ik word liever met Rozie aangesproken:P ik ben net 15.. ik woonde eerst in london.. uhmm mijn hobbie is zingen.. ik zong ook wel in een kroegje bij mij in de straat.. verder ik woon samen met mijn moeder.. we zijn zaterdag hiernaar toe verhuis.. ennuhh naja dat was het denk wel een beetje.. zei je beschament...

Owh wat leuk kan je ook een beetje zingen! zei een meisje heel enthousiast.. uhm tja ik denk het wel zei je blozend.. zou je dan wat willen zingen? vroeg het meisje.. uhmm.. tja als jullie beloven niet te lachen:$ Ja is goed belooft riep heel de klas...

daar ging je dan...

Making my way downtown
Walking fast
Faces passed
And I'm home bound

Staring blankly ahead
Just making my way
Making my way
Through the crowd

And I need you
And I miss you
And now I wonder....

If I could fall
Into the sky
Do you think time
Would pass me by
'Cause you know I'd walk
A thousand miles
If I could
Just see you
Tonight

toen stopte je een keek een beetje beschamend naar beneden.. tot je de klas hoorde klappe toen kreeg je een grote glimlach op je gezicht..

zozo Mackenzie.. dat was er goed zei de juf.. ga maar naast jamy zitten en ze wees nar het meisje dat daarstraks zo enthousiat was...

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen