Foto bij Blaine 38

we gaan terug naar Blaine en Kurt. Zal Kurt zijn draai weer vinden in het kasteel.

'Welkom thuis, Kurt Hummel.' zeg ik en open de grote poort van het kasteel. In de lange gang staan drie mensen op ons te wachten. Mijn vader, Kurts vader en een bediende met glazen gevuld met een van de lokale dranken. Kurt kijkt zijn ogen uit. Ik trek hem mee naar voren. 'Pap, dit is Kurt. Kurt dit is mijn vader de nieuwe koning van Alenkye.' zo stel ik hem ook voor aan de bediende, maar ik weet niet Precies hoe ik hem aan zijn eigen vader moet voorstellen. Dat hoef ik ook niet te doen want wanneer ik weer op kijk zie ik dat Kurt in zijn vaders armen ligt. Zachtjes te huilen. Ik zie dat Klafier het er ook moeite mee heeft om het droog te houden. 'Laten we naar de eetzaal gaan.' Stelt mijn vader voor. Kurt trekt zich van zijn vader, maar blijft dicht tegen hem aan staan. Het is best schattig om hem zo blij te zien. 'Gaan jullie, maar vast. Ik moet nog wat regelen voor vanavond.' zeg ik. Ik had nog een hoop te doen. Ik heb vanavond een paar verrassingen voor Kurt om hem thuis te laten voelen, maar ik wil niet te veel verklappen. 'Blaine, blijf alsjeblieft' smeekt Kurt zowat. Ik kijk hem aan, ik vind het moeilijk om hem nu achter te laten maar ik kan echt niet anders ik moet naar Earoniz voor het zwaard van trouw, dat ik hem speciaal voor Kurt heb laten maken. Ik leg een hand op zijn schouder, 'Ik beloof snel terug te zijn, maar ik moet echt iets speciaals op halen. 'Blaine, ik kan ook voor je gaan.' probeert mijn vader. Ik geef hem een blik. 'Pa, je weet dat de traditie dan aan diggelen ligt en.....' bijt ik hem toe. 'Ik weet niet wat het is, maar het klinkt belangrijk, ga maar. Ik moet er gewoon een prins bent en bepaalde verplichtingen hebt.' zegt Kurt en geeft me een kus op m'n wang. 'Je bent geweldig.' zeg ik en loop dan snel weg want ik ben al aan de late kant en Earoniz haat laatkomers.

Oh ja, eerst maar even vertellen wie Earoniz is. Earoniz is voor jullie eigenlijk een grote hamster met twee grote voelsprieten. maar wat jullie niet zien is dat die twee voelsprieten onderdeel zijn van z'n enorme masker wat bijna heel zijn gezicht. Hij is al jaren een van mijn beste vrienden en de gewelldigste smid die ik ken. Ik ga gauw want Earonix is een babbel en ik mag vanavond niet te laat zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen