Nice to meet you!
hellooo people!!
mijn naam is Mackenzie.. maar mijn beste vriendin lilly noemt me rozie.. ik ben 15jaartjes jong... ik heb blond haar.. en blauwe ogen maar ik ben niet bepaalt dom:P ik hou van zingen.. ik zing ook wel eens hier in een kroegje.. nou ik zal jullie eventjes wat vertellen over wat er de afgelope 2 jaar is gebeurt en gister natuurlijk...
2 jaar geleden..
mijn moeder en ik vonden al dat mijn vader vreemt deed maar we hadden niks door tot er ineens een politie man aan onze deur stond dat was ff schrikke de politie man vroeg aan me waar mijn vader was ik zei in zijn kantoortje loopt u maar eventjes met mij mee en voor ik het wist werd hij opgepakt.. hij bleek een serie moordenaar te zijn.. hij bestelde hoertjes en vermoorde ze... dat was de grootste schok van mijn leven.. dat begrijpen jullie vast wel.. toen ze er op school achter kwamen werd ik zo erg gepest en soms ook wel in elkaar geslagen.. mijn vriendin lilly bleef me gelukkig steunen.. mijn moeder wou niet verhuizen.. want ze hielt van dit huis.. maar toen ik gister uit school kwam was het echt te erg.. ik was helemaal verot gescholden en geslagen.. mijn buik deed zo'n mijn... tot mijn geluk vond mijn moeder dat het zo niet meer verder kon.. en we gingen verhuizen.. vandaag gelukkig konden we al naar het huis.. al onze spullen werden er nu heen gebracht... waar we naar toe verhuisde wist ik niet en het kon me ook niet schelen! want het was gelukkig wel ver hier vandaan..
Er zijn nog geen reacties.