Epiloog
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Wauw.. een van de beste verhalen die ik ooit op Quizlet gelezen heb. Gewoon geen woorden voor jammer dat dit verhaal ten einde is maar als je nog verhalen gaat schrijven ga ik die zeker lezen.
1 decennium geledenWauw.. kan niet geloven dat er een einde is gekomen aan dit verhaal.
1 decennium geledenIk ga dit zo erg missen! Helaas komt er aan elk verhaal een eind.
Geen een verhaal is perfect, geloof me, maar deze is gewoon per-fect.
Je beschrijft alles zo goed. Ik kijk uit naar je nieuwe verhaal.
<3
Wau.. zo goed geschreven!!!!!!
1 decennium geledenOoooh! Zo mooi ! Dit was echt een van de beste verhalen die ik al gelezen heb!
1 decennium geledenIk ga Harry en evi super hard missen! Ik ben zo blij dat alles goed gekomen is! Maar ik,kijk uit naar je nieuw verhaal!
XXX
Echt perfect!
1 decennium geledenIk vind het zo jammer dat het js afgelopen, maar ik heb er zeker van genoten. Gelachen en gehuild ook zeker het zal wel wennen zijn om geen berichtje meer van dit verhaal te krijgen maarja, aan alles komt een eind... en dit einde had niet beter kunnen zijn.
Stop niet met schrijven, het is echt geweldig <3
Bedankt dat ik je verhaal mocht lezen,
Xx