Foto bij you are special (Tom lovestory) 32

Reacties?

Je draaide je om, zodat je even achter je kon kijken en zag toen Peter op de grond vallen. Je liep snel verder, de trappen van de tribune op. Je keek rondom je maar zag hem nergens meer. Je was bang, je had ook nooit naar hier moeten komen. Je pakte je gsm en belde Mathieu maar verschoot van de man die opeens wel heel dicht bij je stond. Je stapte bang naar achter maar toen je geen ondergrond meer voelde, slaakte je een gil uit. Je voelde een stekende pijn en een harde ondergrond. Je zag alles wazig en het werd steeds donkerder en voor je het wist vielen je ogen toe.

Mathieu pov:
Je was met Simon een film aan het zien bij hem thuis. Opeens hoorde je jou gsm afgaan. “Kelly” stond er in grote letters. Je kreeg een naar voorgevoel en nam op. Jij: “Kelly? Hallo?... Kelly?!” Opeens hoorde je een luide gil van Kelly en een harde knal. Je schoot met een ruk overeind. Simon: “Wat is er?” Jij: “Kelly, er is iets gebeurd!” Simon belde ondertussen naar Tom en jij zocht in paniek jou autosleutels. Jij: “Ze is waarschijnlijk toch naar daar gegaan!” Je liep naar buiten toe en stapte in jou auto en van zodra Simon in de auto zat reed je door. Je kwam met piepende banden aan op de parking van de school en zag al een aantal politiewagens en ambulances staan. Je liep de richting uit waar al het volk stond en zag Kelly op een brancard gelegd worden. Jij: “Kelly!” Ambulancier: “Ze moet snel naar het ziekenhuis gebracht worden.” Jij: “Wacht! Ik wil mee!” De ambulancier keek je aan en knikte toen. Ondertussen werd er nog een andere man een ambulance in gedaan en toen je naar de school keek, zag je juist een brancard met een doek over een lichaam naar buiten rijden. Je voelde je misselijk worden. Wat was er in godsnaam gebeurd? Op dat moment kwamen Tom, Bill en 2 andere jongens aan. Je stapte snel in de ambulance voor ze zonder jou doorreden en staarde naar Kelly.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen