Foto bij 003

Kayla POV

5 maanden later

'Waarom mis ik zoveel mensen in de les vandaag? Jason weet jij het?' 'Ja mevrouw Bell ik heb een vermoeden. Vanavond begint namelijk de tour van de wereldberoemde boyband one direction.' 'En daarom is de helft van de klas er niet?' 'Dat klopt die zijn allemaal naar dat concert.' 'Dat is vanavond pas en absoluut niet toegestaan. Vertel jullie klasgenootjes maar dat hier gevolgen aan vast zitten. Volgende week dinsdag hebben jullie een toets grammatica maar jullie zeggen dit niet tegen de afwezigen.' De klas knikt en met een glimlach kijk ik de klas rond.

'Ben thuis!' Roep ik waarna ik mijn zomerjasje aan de kapstok hang en mijn tas onder aan de trap zet. Ik kijk nog even snel in de spiegel die in de gang hangt waarna ik richting de woonkamer loop. Op de bank zit mijn zusje Jasmine met haar beste vriendin Molly. Ik mompel een 'hey' waarna ik met een plof op de bank ga zitten. 'Zware dag gehad Kay?' 'One direction hier one direction daar one direction overal. Ik had in iedere les bijna alleen maar jongens omdat one direction vanavond een optreden geeft in Londen.' Met grote ogen kijkt Jasmine me aan en ik staar haar niet begrijpend terug aan. 'Was je het vergeten Kayla?' 'Wat ben ik vergeten?' 'Je zou Molly en mij daar afzetten en ophalen vanavond.' Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik wrijf met mijn handen door mijn gezicht. 'Ik ga vanavond mijn toekomstige man ontmoeten.' Roept Molly blij en ik moet mezelf inhouden om niet in lachen uit te barsten. Begrijp me niet verkeerd Molly is ontzettend aardig maar ook verwend. Ze krijgt alles van haar ouders wat ze maar wil en is er dus ook van overtuigd dat ze ooit met iemand van one direction zal trouwen. Die jongens zullen haar nooit zien staan. Ze zijn wereldberoemd en zij is een van de miljoenen meisjes die voor hun charmes vallen. 'Hoe laat willen jullie gaan?' 'Over een half uurtje dan gaan we nu onze tassen even inpakken.' Ik knik als teken dat ik het goed vind en Jasmine en Molly verdwijnen richting de hal.

Zo zitten we iets later met z'n drieën in mijn rode fiat punto. One direction staat zachtjes aan op de achtergrond terwijl de dames op de achterbank over ze praten. 'Liam is echt wel knap.' 'Wat dacht je van Zayn die is pas lekker.' 'En het kuiltje in de wangen van Niall.' 'De humor van Louis.' 'De twinkeling in de groene ogen van Harry als hij lacht.' Groene ogen. Ik denk terug aan vijf maanden geleden, de jongen waar ik tegenop botste had prachtige groene ogen. Het kuiltje in zijn wang was ook schattig toen hij onschuldig glimlachte.
'We zijn er. Hoelaat is het concert afgelopen?' 'Half elf.' 'Oké ik stuur een smsje waar ik op jullie wacht. Voorzichtig doen he.' 'Ja we doen voorzichtig altijd.' 'Jasmine dit is het eerste concert waar je heen gaat. Veel plezier in ieder geval.' Ik druk een zoen op Jasmines wang waarna ze uitstappen en richting de ingang lopen.

Een klein stukje. Ik ben er niet helemaal tevreden mee maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden./spoiler]

Reageer (1)

  • BloemO

    Het is juist een leuk stukje!!
    top verhaal dit :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen