Day 9
ik zit nu op school aan mijn verhaal te werken hihi
Annie werd zuchtend wakker en wreef de slapertjes uit haar ogen.
Haar bruine haren zaten door de war. Maite had haar de vorige dag aangeboden om elke dag samen naar school te fietsen.
Annie stapte moeizaam uit bed en aaide Toulouse die in de mand naast haar bed lag over zijn kop.
'Hey Toulouse' zei Annie. Toulouse knipperde met zijn grote bruine ogen. Annie lachte en tilde hem op.
'Ik ga naar school' zei ze. 'Zal je vandaag braaf zijn en niet te veel bij mama in de buurt komen?'.
Toulouse maakte een piepend geluid. 'Ja, je krijgt je eten' zei Annie.
Ze liep samen met Toulouse naar beneden en deed alvast wat water in zijn drinkbak.
Daarna vulde ze zijn etensbak met hondenbrokken.
Na een tijdje fietste Annie weer de weg naar school. Ze genoot ervan om door het heerlijk geurende bos te fietsen.
Toch miste ze haar oude school en de stad heel erg. Hoe zou het met Rose gaan?.
Zou Lynn nu het populairste meisje van de Emerald school zijn?.
Annie lette niet op en botste bij de kruising in het leuke gehucht bijna tegen een jongen op.
Annie gilde en probeerde nog te remmen, maar daar ging ze al.
'Sorry' zei de jongen. 'Mijn fout. Heb je pijn?. Wacht, ik help je wel overeind'.
'Nee, het gaat wel' zei Annie die kreunend overeind kwam. 'O shit, nu mis ik de wandeling voor biologie straks nog!'.
'Eh, op welke school zit je?' vroeg de jongen. 'O, op die ene school met al die houten tafels' zei Annie.
'Sorry, ik weet de naam even niet meer'. De jongen begon te lachen.
'Je zit zeker op Woodsten?. Daar zit ik ook op'.
'O, ja, kan wel. Eh, dit is best wel gênant weet je'. Weer lachte de jongen.
'Dus, je houdt dus wel van lachen' zei Annie. 'Ja, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd' zei de jongen.
'Ik ben trouwens Andreo en hoe heet jij?'. 'O, ik heb niet zo'n bijzondere naam hoor, ik heet gewoon Annie'.
'Maar, eh, ik moet weer eens naar school'. Dus, eh, doei!'.
'Tot ziens Annie' riep de jongen. 'Ik kom je vast nog wel eens tegen'.
Annie fietste snel weg. Ze dacht eens aan de jongen. Hij was best wel knap.
Hij had halflang zwart haar en donkere bruine ogen. Hij was niet best wel knap, maar helemaal knap!.
Annie kwam Maite tegen op de plek waar ze hadden afgesproken. 'Hoi' zei Maite.
'Je bent een beetje laat'. 'Sorry, ik had vertraging door een hele leuke jongen' zei Annie.
'Wie was het?' vroeg Maite. 'Hij heette Andreo'. 'O my, Andreo?. Hij is zo leuk!. Hij zit een klas hoger dan ons en Emma is helemaal weg van hem'.
'Shit' dacht Annie. 'Dus ik heb concurrentie?'. 'Dat kun je wel zeggen ja' zei Maite. 'Maar nu moeten we echt opschieten Ann!'
Er zijn nog geen reacties.