024
"Misschien moest ik het niet vragen, had ik het op dat moment moeten laten hangen tussen de vraagtekens, maar ik kon het niet. Ik moest het weten. Waarom ben jij niet bij haar geweest, moeder? vroeg ik kleintjes. Ik wist dat mijn stem licht trilde en dat waarschijnlijk alle drie mijn familieleden dat hadden gehoord.
Moeder glimlachte, opnieuw haar gebroken, met krassen bedekte glimlach, als belichaming van onoprechtheid en pijn. Dat was het enige antwoord dat ik kreeg en verder durfde ik er niet op in te gaan, dus vertrok ik naar de kledingkast om me om te kleden en op te frissen voor het avondeten."
Moeder glimlachte, opnieuw haar gebroken, met krassen bedekte glimlach, als belichaming van onoprechtheid en pijn. Dat was het enige antwoord dat ik kreeg en verder durfde ik er niet op in te gaan, dus vertrok ik naar de kledingkast om me om te kleden en op te frissen voor het avondeten."
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Hij moet inderdaad wat op zijn hoede zijn met die camera's die overal zitten...
1 decennium geledenIk wil het mysterie dat rond de Planeet hangt zelf willen kunnen oplossen maar het probleem is dat ik enkel kan zien wat Noah ziet, dus eigenlijk moet wachten tot hij het zelf doorheeft; meh...
Anyway, goed hoofdstukje alweer ^^