na 1 reactie ga ik verder!!

er staat een jongen met een zonnebril op en een pet met daarover zijn kap van zijn jas erboven voor je deur. 'hi eum.. sorry dat ik stoor maar ik heb een klein probleempje...' zegt de jongen. 'het geeft niet, wat is het probleem?' zeg je 'nou onze tourbus is stuk en we hebben anders nergens waar we binnen mogen om te logeren.' zegt hij. 'eum.. ik weet niet wat ik moet zeggen, maar zou ik mogen weten wie je bent?' 'ik heet nick... jonas.' zeg hij en op het einde zegt hij het heel erg stil dat je het niet hoorde. 'eum.. oke kom maar binnen. 'wel eum.. ik heb nog twee broers en een bodygoard,.' 'ow eum.. jha laat ze ook maar binnen komen.' je gaat alvast naar binnen en wacht tot nick en zen broers en die andere gast ook binnen komen. nick zet zne bril en zen pet af en dan merk je welke nick het is. je staat met je voete aan de grond genagelt. joe en kevin komen ook naar binnen. je kijkt ze allemaal met open ogen aan. 'wat...jullie...nick...jonas brothers?' 'eum.. jha sorry dat ik zo geheimzinnig deed maar ik zge het je mest ik gezegt hebben wie ik was buiten dan kon je maaral beginnen met verhuizen..' zegt nick. 'jha egt wel' voegt joe eraan toe. je belt naar sara dat het niet doorgaat en gaat terug naar de keuken om verder te praten met de jongens. je hoort ineens een hele zware stem. 'hey jongens waar zijn jullie?' je gaat naar de woonkamer en ziet er een hele zware man staan. 'eum.. hoi we zijn hier.' zeg je. 'ah oke ik dacht al dat ik in het verkeerde huis zat. ik ben big rob' zegt big rob. 'haai ik ben destiny' nou jongens ik moet even weg ik ben zo terug.

*nick pov.*

'waaw' zeg je. 'wat?' zegt joe terwijl hij je vragend aankijkt. 'wat is dat meisje mooi zeg!' zeg je dromend. 'ja he nick echt iets voor jou he!' zegt kevin lachend. 'ach kevin hou je bek ik ken haar net!' zeg je nep-kwaad. 'ja nick ze hebben gelijk ze is egt iets voor jou' zegt big rob. 'oke misschien wel maar we zijn snel weer weg dus...' zeg je terwijl de andere je ongelovig aankijken. 'tuurlijk' zeggen joe en kevin tesamen. op dat moment komt destiny terug. 'je kijkt haar eens aan van kop tot teen en eigenlijk is ze wel heel erg mooi. je hebt nog nooit zo een mooi meisje gezien in je leven. je hebt al veel meisjes gezien die niet mis zijn maar dat waren fans. en dit is tog nog iets anders. 'nick..nick.. hey nick!! word eens wakker man!' roept joe. 'ja sorry was aan het dromen.' zeg je. joe grinnikt eens maar praat dan verder met destiny.

Reageer (2)

  • Quirinius

    snel verder is egt super leuwk !!!

    1 decennium geleden
  • x1Direction

    Super!snel verder!
    Xoxo.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen