"ha, jullie zijn Liam Louis Harry en Zayn toch? Ik ben Nila Plank." een jonge vrouw staat voor ons en geeft ons alle een hand. "Ik ga jullie helpen...." "Ik hoef niet geholpen worden." Harry staat met zijn rug tegen de muur boos naar haar te kijken. "Harry, Ik help je alleen. Je moet het zelf willen en doen. Ik kan dat niet voor jou doen. Alleen hoop ik dat je een verstandig persoon bent. Want ik kan je niet eerder laten gaan voordat ik vind dat je normaal en gezond bent." "Maar ik ben gezond." "Ik zij ook als ik vind dat je gezond bent. Maar ik laat nu jullie kamers zien." Ze loopt door een deur. Die uitkomt op een gang. Dan gaat ze het eerste links, tweede rechts, 7de deur en verder weet ik het niet meer. "Niall?" Ik stop gelijk als ik zijn blonde haren zie achter een raam. Louis loopt gelijk tegen mij op. "Gaat het Zayn?" Nila kijkt me vragend aan. "Mag ik naar Niall?" "Sorry, Jullie kunnen niet naar hem." "Waarom niet?" Liam kijkt net zo geschokt als ik. "Jullie zitten op een andere sector dan Niall." "Waarom dat?" "Omdat Niall andere problemen heeft dan jullie. Hij heeft een andere behandeling nodig dan jullie." "Maar Niall kan dan toch wel bij ons zijn?" "Nee,kijk. Als jullie afkickverschijnselen krijgen weten de helpers daar meteen raad mee. Zij hebben daar ervaring in en weten er alles van. Als Niall overgeeft zullen zij zeggen dat hij alles eruit moet laten aan. Maar hij moet juist zijn eten binnenhouden. Want anders..." Nila zucht. "Want anders?" "Want anders gaat zijn lichaam alles wat hij eet afstoten." "Alles?" Harry's stem klinkt klein. Wat raar is omdat hij niks lijkt te geven om iets of iemand de laatste tijd. "Ja. En wat dan gebeurd hoef ik jullie waarschijnlijk niet te vertellen." Niemand antwoord. Iedereen kijkt mij aan. Mijn woorden galmen nog na in de gang. "Het is mijn schuld"

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen