"Volledig in het veld geslagen staarde ik naar de dichte deur voor mij. De woorden van grootmoeder Julia echoden luid na in mijn gedachten en ik probeerde een connectie te vinden tussen die kleine, maar oh zo veelzeggende betekenissen. Waarom had ze me verteld op te passen en alert te blijven? In hoeverre wist ze over de hersenspinsels waarin ik verstrikt was geraakt? En hoe loyaal was ze jegens de Planeet? En bovenal: wat had mijn grootvader daar in vredesnaam mee te maken? Hoe langer ik erover peinsde, hoe groter het ongemakkelijke gevoel werd dat zich nestelde in mijn onderbuik. Terwijl ik het karretje met de maaltijden voor me uit duwde vroeg ik me voorzichtig af of ik niet iets heel belangrijks was vergeten. Iets van cruciaal, essentieel belang."

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Quies

    Ik vind het eigenlijk wel bewonderenswaardig dat je Noah zo kunt neerzetten met die gedachtegang, ik vind het zelf namelijk nogal moeilijk om een langer stukje tekst te schrijven zonder dialoog zonder dat het al te saai wordt. Maar ik vind dat je zijn gedachtegang goed weergeeft, zonder dat het te veel wordt, als je me een beetje volgt ;p

    En ik heb zo'n gevoel dat Roan nog een belangrijke rol gaat krijgen in het vervolg van het verhaal... En Noah moet gewoon een manier vinden om terug te geraken bij verdieping -22, maar dat zal wel het geval zijn, denk ik, hoop ik.

    Oh en btw, nog een laatste ding: vind jij het eigenlijk moeilijk om je, als meisje, te verplaatsen in een jongen als hoofdpersonage? Ik heb bij mijn nieuwste verhaal namelijk ook een jongen als hoofdpersonage genomen, maar ik vind het soms moeilijk om alles juist te beschrijven op zo'n manier dat een jongen het kan denken zeg maar, omdat ik zelf een meisje ben.
    Anyway, ik ga het hier bij laten. (een iets langere reactie dan normaal yay ^^)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen