I fell for you ~083~
Omdat ik de laatste tijd nogal weinig activeer, nog een hoofdstukje! (Ben trouwens al aardig ver met schrijven, zal niet verklappen bij welk hoofdstuk, maar het is al aardig ver^^)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ik vind Severus wel een beetje bot hoor. Dat ze hem met rust moet laten, omdat hij moet rouwen over een andere vrouw... Dat hij verdriet heeft, tot daar aan toe, maar ik denk dat het voor Jessica al zwaar genoeg is dat hij nog op een andere vrouw een oogje heeft en als hij haar dan nog op die manier behandelt, wel, het is kwetsend.
7 jaar geledenhaha, ik begin Megan echt steeds meer te mogen
1 decennium geledenAhaha Sev baalt als een stekker dat Megan er weer is. Waarom eigenlijk een stekker? Stekkers kunnen toch niet balen.
1 decennium geledenMaar goed, snel verder!
Leuk van die leerlingen. Zo zaten wij dus ook op kamp. Hebben in de koffer van een docent een briefje gestopt dat we zin hadden in vanavond. Ondertekend met je-weet-wel-wie.
1 decennium geledenSnel verder. Je verhaal is echt super.
Hahaahahahahha
1 decennium geledenSeverus daar echt zo van *zak door de grond aaaaah*
Snel verder! <3333333333333