Foto bij chapter thirteen - Supriseeeee ;D

ik wil da allemaal ^^
wat ben ik tog hebberig ;D
en ik heb ent uggs gekregen.

4+ reacties pleash

Justin pov:

Ik had haar een foto van ons twee gegeven. Hij was getrokken op het bal toen we aan het kussen waren. Ik hoop dat ze snel thuis is, dan kan ze het opendoen. Misschien vindt ze het niet mooi? "Hee, zou jij het leuk vinden als Christian je een foto van jullie eerste kus gaf?" vroeg ik aan elisa. "Uhm, jaa eigenlijk wel ja." Droomde ze. Goed zo justin. Ik lachte en ging achter de pc zitten. Oh ze was al online.

Justin (l)
C. my love
; Dag sgatje ♥

Charlotte (l)
J. <3
; Liefje, wat moooi ;o ♥

Justin (l)
C. my love
; gelukkig! maar ik moet weg, dag liefje (l)

Charlotte (l)
J. <3
; daaaaagg ilyaaa ♥


ik sloot de pc af en ging naar beneden. Iedereen was ondertussen al weg. En mijn moeder riep om te komen eten. Ik zuchte en liep de trap af.

Charlotte pov:

Oooh dit was echt het mooiste dat iemand me ooit kon geven. Het was zo'n speciale foto. Ik greep naar de stars, de 1e met onze foto erin. Er stonden erge reacties van fans in maar ook lieve zoals: "Ooh, justin ik ben zo blij voor je. En: Jullie zijn zo lief samen." Als ik dei las werd ik blij. Maar van die andere trok ik mij niks van aan. Ik lachte het gewoon weg. Ik belde naar Alexandra, zij was de enige die niet meer bij ons op school zat. Ik miste haar vreselijk. Voor ze weg ging was ze mijn beste vriendin. Nu nog steeds, maar ik zag haar niet vaak meer... Net toen ik haar wou bellen hoorde ik beneden een harde val. Ik liep de trap af en zag mijn moeder liggen, vol bloed, ik barste in tranen uit, en belde heel vlug de ambulance. Wat ze daar allemaal zeiden weet ik niet. Het ging allemaal veel te snel. Na een uur zat ik terug met mijn mama te praten over Justin en zo. Ik was bang geworden. "Dag allerliefste" Ik lachte en gaf hem een kus. "dankje dat je zo snel kon komen lieverd" hij gaf mijn mama een doosje chocolade. En de dokter maakte een foto van ons drie. "Weer een om in te kaderen' Riep ik blij.

Reageer (7)

  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden
  • Drake

    zo mooi geschrevenn. [a][a]
    heel snel verderr. xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen