Foto bij Chapter twelve - gotta go now.

ilyaaa ^^
4+ reacties ajb ;D

<3

Charlotte pov:

ik werd wakker, maar iedereen sliep nog. Dus ging ik even naar Caitlin. Die had ik al horen opstaan. "Hye, Cat." Zei ik, toen ik de deur open deed. "Hee, Charlotte!" Ik ging op haar bed zitten. We babbelden wat toen opeens Justin in de deur stond. "Dag sweety" Gilde ik. Hij beantwoorde mijn enthousiasme met een kus. Ik ging weer terug met hem naar zijn kamer. Daar zaten Elisa en Christian te kussen. Ik kon het niet laten om in de lach te schieten. Justin keek op en begon mij te kietelen. Ik lachte nu heel hard. Louise en Ryan kwamen terug van het balkon, stralend. Het was nu al november. Bijna sinterklaas, kerstmis, elisa jarig... ik moest nog cadeautjes hebben. Ik keek naar Justin en sprong zowat op hem. We vielen op het bed en begonnen elkaar weer te kriebelen. Na een tijdje beindigde ik ons gevecht met een kus. Hij was echt zo lief voor mij. Ookal hadden we al een soort van ruzie gehad. Maar daar kon hij niks aandoen. Hij wou alleen het beste voor mij. De bel ging. "Ohgosh, dat zal mijn mama zijn denk ik." ik liep naar beneden en deed de deur open -DUHH- en inderdaad. Daar stond mijn mama. "Hoi, mam. Ik ga even dag zeggen boven." Ze bleef gewoon staan dus liep ik naar boven. "Daaaaaaaaaaaagg!" Riep ik en gaf Justin weer een kus, langer deze keer. Ik voelde zijn tong tegen mijn lip. Ik deed mijn mond een stukje open en zo stonden we daar nog 2minuten. Tot opeens mijn mama mij riep. "Jaa ik kom!" riep ik terug. Justin gaf me een pakje. "Open doen als je thuis bent." Hij gaf me nog een kus op mijn neus en ik ging weg. Ik hoopte dat we snel thuis gingen zijn...

Reageer (5)

  • TICKETTOHELL

    verder :$

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden
  • Drake

    oew, zo mooi geschrevennn.
    heel snel verder xoxo

    1 decennium geleden
  • ilovefun

    Leeeuuukk!!

    Snel verde.?!

    x

    1 decennium geleden
  • floepii

    oooh snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen