Maak je klaar voor de reis!
'*geeeuuuwww*, wat heb ik lekker geslapen zeg! ... huh? waar is Eevee?' nadat marsy zich uit heeft gerekt kijkt ze rond; Eevee is niet in hun "kamer"! snel loopt Marsy naar het gangen stelsel. daar ziet ze Eevee, verward welke kant ze op moet gaan. 'waarom ga je weg?'. Marsy kijkt Eevee vragend aan. 'ik ga me klaar maken om naar de Charizard toe te gaan'. 'het kwam er moediger uit dan ik eigenlijk ben' denkt Eevee bij zichzelf. Marsy twijfelt even maar dan staar ze klaar. 'ik ga met je mee!'. 'maar Marsy, weet je wel hoe gevaarlijk die Charizard is?!'. 'neej, maar daarom ga ik mee, om jou te beschermen. dat is ten slotte wat vrienden in nood voor elkaar doen' antwoord Marsy standvastig. Eevee bloost een beetje en laat een klein glimlachje zien.
eventjes later horen ze een stem: 'als jullie naar de Charizard gaan moeten jullie wel goede spullen mee hebben en een goede training gehad hebben.'. moeder Mightyena steekt haar kop in de gang waar Marsy en Eevee staan. 'mam?! heeft u ons afgeluisterd?! m-maar, ik moet Eevee helpen! ze is mijn beste vriendin!!!' zegt Marsy wild, denkend dat ze niet mag meegaan terwijl moeder al "voor" is. 'ik vind het ook niet erg dat je met haar mee gaat, ik kan het goed begrijpen. Eevee heeft me namelijk haar hele verhaal verteld vannacht en ik snap het wel. ik had al wat voor jullie klaar gemaakt, als jullie nu alleen nog even gaan trainen in het training's kamp, mogen jullie gaan.' antwoord moeder Mightyena rustig.
aangekomen bij het training's kamp, zit Ninetales al te wachten. 'hey Cutey-M! en hallo mvr. Mightyena... oh heey, ben jij niet die Eevee die een paar dagen geleden naar Espeon en Umbreon zocht?' groet Ninetales vriendelijk. Eevee knikt en moeder Mightyena neemt het woord: 'kun je deze twee een van je beste trainingen geven? ze moeten namelijk iets groots doen en ik laat ze niet gaan voor dat ze een goede voorbereiding hebben gehad.'. 'maar natuurlijk mvr. Mightyena.'. terwijl Ninetales Marsy en Eevee meeneemt, kijkt Marsy n]nog even naar achter: daar ziet ze haar broetjes Black en Gray met drie andere Poochyana's spelen. 'nu hoef ik niet meer bij die stomme beesten te zitten' denkt ze.
Er zijn nog geen reacties.