4
ik keek naar mijn spiegelbeeld, de bel ging en snel liep ik naar beneden, waar de jongens stonden, "bye!" riep ik naar niemand in het bijzonder en samen liepen we naar de auto, ik zat achterin met Calum terwijl Ashton reed en Michael naast hem zat, "je ziet er mooi uit" zei den de jongens tegelijk, ik bloosde en de jongens keken elkaar raar aan, "dankje, jullie ook" zei ik, "dat was raar!" zei Calum, Ashton lachte "alle 3 tegelijk!" riep hij, we lachten en al snel kwamen we aan bij Darren's huis, de deur stond wijd open en het was er vol van dronken tieners die elkaar ofwel waren aan het opeten, s*x hadden op de trap, aan het overgeven waren of waren aan het dansen, we liepen verder binnen en we liepen naar de bar, Darren's huis was huge! "cola alstublieft" zei ik, hij gaf me iets en toen ik een slok nam voelde ik het branden, het was zeker geen cola! ik liep wat rond met mijn glas en al snel was ik de jongens kwijt, net als m'n drankje dat inmiddels op was, ik voelde mezelf ligt worden en begon te dansen net als de rest, al snel zag ik Darren, "gaat het?" vroeg hij, "jup!" zei ik, "Sam, je bent dronken!" concludeerde hij, hij trok me mee van de één of andere jongen waarmee ik aan het dansen was wat hij niet fijn vond, "laat m'n meisie eens los" riep hij, "ha, blijf uit haar buurt" snauwde Darren boos, "mocht je willen babyface!" riep de jongen, al snel was Darren's vuist te vinden in de jongen zijn gezicht en zat ik midden in een gevecht, "Darren stop!" riep ik zo luid mogelijk, waarom was die muziek zo luid? vroeg ik mezelf af, ik zag Luke binnenkomen met Trish&co, hij keek naar de 2 vechtende jongens en dan naar mij, meteen veranderde zijn lach in een rechte lijn, hij zei iets tegen Trish die me een giftige blik gaf. "Darren" zei ik, ik pakte z'n arm beet, de jongen was zowat aan het sterven, "stop" zei ik in z'n oor, meteen liet hij hem los en pakte hij m'n hand vast, ik zag Luke onze kant op komen en Darren een deadglare geven, Darren stuurde deze terug en trok me voorzichtig mee, we liepen de tuin in en hij ging op een bankje zitten, hij trok me op z'n schoot en keek me recht in de ogen "sorry" zei hij, hij beet zijn lip en ik deed hetzelfde "voor wat?" vroeg ik, "voor het bijna vermoorden van die gastvlak voor je" zei hij, "het was mijn schuld, ik had niet moeten drinken van dat drankje, "ik ben zo'n idioot!" riep hij boos, hij verbrak het oogcontact en keek naar beneden, "dat ben je niet" zei ik, hij lachte spottend "yeah right, ik ben een engel" zei hij, "je lijkt er op" zei ik, meteen sloeg ik een hand voor mijn moind en keek naar beneden zodat hij niet kon zien dat ik bloosde, toen ik opkeek lachte hij naar mij "denk je dat echt?" vroeg hij, ik knikte "dat is een héél groot compliment aangezien ik het kreeg van een engel" ik bloosde nog harder "ik heb trouwens nog niet gezegd hoe mooi je er uit ziet maar, " hij keek recht in m'n ogen "je ziet er altijd mooi uit, ik heb het alleen nooit durven zeggen en Trish ging me vermoorden als ik je zou helpen ofzo" zei hij, "ze ^mag me niet zo" zei ik, "ze is jaloers op je, je bent een gevaar voor haar, beter dan haar, slimmer dan haar, mooier dan haar, liever dan haar" hij keek me aan "lovelyer dan haar" zei hij, ik bloosde. "ik zou je maar eens naar huis moeten brengen, het is al redelijk laat" zei hij, "en m'n vrienden?" vroeg ik, "die zullen we eerst zoeken" zei hij met een lach.
Er zijn nog geen reacties.