I fell for you ~078~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
1
9 jaar geledenSuper spannend en een goede afwisseling van grappige en spannende hoofdstukken.
2
Zeer origineel verhaal!
3
Je schrijft heel boeiend dus ik blijf maar doorleze. Er zitten een paar spelfouten in en soms loopt de zin niet helemaal lekker. Misschien een keer doorlezen voor je het post. Verder helemaal toppie!
4
Orgineel, vooral vind ik omdat het een vrouw van 30 is en niet een leerling op hogwarts. Veel HP fanfics gaan over leerlingen en dit is dan een professor dus orgineel.
5
Iedereen heeft zoizo een zachte softe kant (behalve heel erge death eaters) dus vind ik het kunnen. Snapie kan ook gewoon lief zijn.
6
Michel is echt een super aardig persoon. Maar Zac is meer een loverboy typ en die mag ik niet/haat ik.
7
Fijn, je kan zo doorlezen (ja ik lees nu er echt al heel veel hoofdstukjes zijn dus top) en de lengte is prettig.
8
Goed
Ik beantwoord de vraagjes ook even
9 jaar geleden1. Wat vind je van het verhaal in zijn geheel? Daar mee bedoel ik dus vind je het rappig, vind je het saai, dat soort dingen (graag met een reden)
Ik vind het echt geweldig, want sommige dingen zijn zo grappig of spannend
2. Wat vind je van de verhaal lijn? Is het slordig, orrigineel of juist niet?
De verhaallijn is goed, alleen soms dan zegt iemand iets, bijvoorbeeld
'Ik heb je nogal vaak voor Muggle of Mublood uitgescholden, vooral in het begin.' Ik wist gewoon niets te zeggen.
Misschien kun je op de een of andere manier zorgen dat de zin die daarna volgt over de persoon gaat die het zei? Want nu lijkt het alsof Jessica het zegt, en niet Snape...
3. Wat vind je van mijn schrijfstijl? (Het maakt niet uit dat ik 13 ben, gewoon alles zeggen wat je vind, dan leer ik er ook wat van!)
Oeps, het antwoord staat bij twee
4. Hoe vind je de hoofd personage(Jessica) in elkaar gezet? Vind je het zo'n standaad personage of juist heel erg orrigineel?
Origeneeeeel
5. Wat vind je van Severus in dit verhaal? (Ik lees veel verhalen waar bij hij een stuk... verbitterder is, dus ik weet nu niet of ik hem als een softy over laat komen)
Goed ik ken hem als een verbitterd persoon en dat vind ik nou zo leuk aan hem maar hij is hier ook geweldig in hoor
6. Wat vind je van de overige personages?
Michel is super! En Zac is een zak
7. Wat vind je van de lengte van de hoofdstukken? (Heb ik ooit al eens gevraagt, maar nu kan im alles dan nog eens herzien)
Geweldig, aangezien ik dit verhaal lees terwijl het allang bezig is met 100+ hoofdstukken
Het zal vast heel lang duren voor ik bij het "einde" ben
8. Wat vind je van de opmaak van mijn Story? De voor pagina en de hoofdstukken enz.
Goed
1Goed hoor. Misschien soms wat langdradig maar dat zijn de meeste verhalen
1 decennium geleden2 goed
3 goed maar ik stoor me soms aan 'hun' dan zeg je dit helemaal verkeerd. Bv: Hun zeiden/deden ... Het is ze, niet hun.
4 jessica vind ik een interessant personage
5 Goed Sev is leuk zn verfrissend, het is leuk om hem te zien op een andere manier (niet zoals ze hem in de serie beschrijven)
6Goed, Michel is leuk maar Zach haat ik
7 Lengte is zeer goed
8 Goed
In het algemmen schrijf je al goede en interessante verhalen Ik schreef 2 jaar geleden toch slechter (buiten het 'hun' gedeelte)