‘Is er iets?’ vroeg mijn vader toen hij zag dat ik voor me uit staarde.
‘uhm ja alles is oke?’
‘Gabriell ik weet wat je allemaal vindt van One Direction, nouja die eene met die krullen dan, maar alsjeblieft als je geld wil verdienen moet je wel eens werken met mensen die je niet mag!’ zei mijn vader streng.
‘Maar pap, die arrogante smoel van Harry staat me niet aan pap please..’ antwoorde ik.
´Oke, nouja ik heb ze vandaag gezien en ze zijn best aardig, maar ik zie je morgen we moeten vroeg op want je moet werken en ik ook!´
´WAT! Op Zaterdag ben je gek ofzo!´ Zei ik fel.
´Het is een inloopdag dan kunnen ze zien of we wel goed zijn en of ze ons er wel bij willen hebben.´
´Maar pap het is zaterdag...........´
´Niks te maaren ik zie je morgen 8uur want anders...´ zei mijn vader dreigend.
En byebye was onze goeie sfeer en bedankt meneer Arrogantje, grrr! Hij kon mijn humeur ook altijd verpesten.
´Oke tot morgen pap!´ zei ik en gaf hem een kus op z´n hoofd en liep naar mijn kamer.
HEB Ik WEER :S
Ik zette mijn laptop aan en plofte op mijn bed, opende Skype en keek naar de mensen die online waren, Jen wees online alsjeblieft wees online!
YESS! Ze was online ik belde haar gelijk.
‘Eei Girl Wassupp!’ hoorde ik de stem aan de andere kant.
‘Heei, raad eens wie er een baan hebben?’
‘Omg heeft je pa een baan!’
‘Ja! En ik nu blijkbaar ook ik moet morgen een inloopdag doen, wat echt Bullshit is...’
‘ECHT!!! WAT MOET JE DOEN EN JE PA??’
‘Ik doe make-up en kleding dacht ik en mijn vader doet beveiliging!’
‘Oeh, en wie zijn de gelukkige werkgevers?’ vroeg Jenna nieuwsgierig
‘Uhm, One Direction’ toen ik het zei hoorde ik een gil vanaf de ander kant, aha ze kende de groep dus.
‘OMG!! Gab dat is echt geweldig werken met One Direction..... En HARRY STYLES BABYY, Kijk even of zijn krullen in het echt ook zo schattig zijn als op posters!!’
‘Woow wijffie rustig, Harry serieus hij is nouja arrogant in één woord.’ Was mijn enige reactie.
‘NEE HIJ IS SMOKING HOTTTTTTT......... OH EN ALS JE DAN TOCH NIKS MET HEM WIL KUN JE HEM WEL AAN MIJ VOORSTELEN TOCH?’ kwam een wat wanhopige maar toch vrolijke stem vanaf mijn laptop.
‘Ieuw NEE ik ga mijn beste vriendin echt niet voorstellen aan een arrogante kwal zoals hij! Je verdient beter Jen!’
De deur zwaaide open en mijn vader stond in de deuropening ‘Laptop uit en slapen!’ zei mijn vader en liep gelijk weer weg en liet natuurlijk de deur weer openstaan.
Ik zei gedag tegen Jenna en zetten mijn laptop uit als beloofd.
OH GOD morgen wordt echt zo gezellig........

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen