Foto bij 3. I want crazy

''Mam, pap, ik wil graag samen met Amy de stad een beetje verkennen. Niks bijzonders. Het lijkt me gewoon gezellig om even samen met Amy wat te gaan doen. Dan kunnen jullie ook even samen zijn en wat bijkomen van de vlucht.'' Zei Jamie onschuldig toen we richting een restaurantje liepen een paar straten verderop.

Waarom deed ze dit? Ik gaf haar een boze blik terwijl onze ouders elkaar bedenkelijk aankeken.

''Wat zeg jij Henry, zouden we de meiden een avond alleen kunnen laten in deze grote stad?''

''Ja tuurlijk kunnen ze dat Jen. Ze zijn 19 kaar oud en ze zijn samen. Ik vind het eigenlijk best een goed idee van Jamie.''

Waarom pap? Waarom doe je me dit aan?

''Nou, dat is dan geregeld. Dankjewel pap en mam.'' zei Jamie juichend.

Ik rolde even met mijn ogen, hier had ik dus echt totaal geen zin in. Ze zou me alleen laten, ik voel het gewoon. Als ze ook maar iets opvangt van die jongens gaat ze me achter laten.

Ik nam Jamie apart. ''Waarom doe je dit? Wat heb ik jou ooits misdaan?

''Wat ben je toch stom zusje. Ze zijn al eerder aangekomen dus ze zijn hier al een tijdje en aangezien ik in hun fanclub zit weet ik natuurlijk alles van ze en laten ze nou vanavond ergens een feest hebben en laat ik ook nog 's weten waar!'' zei ze lachend. Was ze me nou aan het uitlachen. Ze is echt gek! Ze heeft echt geen leven! Waarom is zij familie van mij.

''Mam, pap, weet je wel zeker dat ze familie is? Ze is echt gestoord!'' zei ik terwijl ik naar mijn vader en moeder toe liep.

Ze moesten lachen om wat ik zei wat ik niet snap want ik was echt bloedserieus hier.

''Laten we nou maar eerst wat gaan eten meiden.''

*

''Trek eens wat beters aan, ik ga niet naast je lopen als je DAT aanhebt.'' zei mijn zus subtiel toen ze mijn kleding zag.

''Wauw zus, kan het allemaal nog eerlijker? Het maakt mij helemaal niet uit wat jij vind.''

''Je doet maar gewoon wat anders aan anders mag je niet mee!''

''Meen je dat? Want dan houd ik het zeker aan.''

''Meiden, be nice!'' hoorde ik mijn moeder roepen vanuit de andere kamer.

Ik zuchtte diep en besloot toen toch maar wat anders aan te doen. ''En dit doe ik niet voor jou, ik doe dit omdat ik zelf iets anders aan wil doen.''

Ik pakte een ander kledingsetje uit mijn kast en trok het aan, blij met het resultaat.

''Kijk, nu zijn we er klaar voor!''




Who cares if you're all I think about.
I've searched the world and I know now.
It ain't right if you ain't lost your mind.
I don't want easy, I want crazy.

Reageer (1)

  • Subdivisions

    Leuk stukje
    Snel verder xx (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen