5
Samen met Harry zat ik in een starbucks. 'zat jou vader op het zelfde vliegtuig' vroeg ik. 'Ja alleen ben jij de enige doe het overleeft heeft' zei hij. 'Dat weet ik' zuchtte ik. 'Je hoeft je niet schuldig te voelen, het is zoals het is gegaan, anders had ik nu niet met je bij de starbucks gezeten' zei hij glimlachend. Ik knikte. 'Je mist je ouders niet?' Vroeg hij. Ik knikte terwijl ik naar mijn handen keek.
'Waarom staat er allemaal paparazzi buiten?' Vroeg ik na een tijdje aan harry. 'Shit" zei hij in zichzelf. 'Ben jij niet die gast uit die band van x factor een paar jaar terug' vroeg ik. Hij knikte dat hij dat was. 'Je kwam me al zo bekend voor, btw jullie hebbrn wel goee muziek' zei ik. 'Thanks' zei hij terwijl hin mij uit de stoel trok en meenam naat de achterkant van de winkel. We mochten via de achterdeur.
We renden via een steeg naar de parkeerplek waar zijn auto stond. 'Heb je zon bliebknopje' vrorg ik toen hij zijn sleutels in zijn hand had. Hij knikte en gaf mijn.zijn sleutels.ik drukte op het knopje, en je hoorde een blieb en de lampen van een range rover lichtte op. Mijn mond viel open van verbazing. Hij trok me mee en hield de deur van de passagiers kant voor mij open.
Ik stuurde Bo een berichtje dat ik gebracht werd. Harry startte de auto. Ik vertelde waar ik woonde en reed erheen. 'Eujm zou ik misschiennje nummer mogen zodat wr nog wat kunnen afspreken?' Vroeg ik zachtjes.
Er zijn nog geen reacties.