Ciara Rachel Hastings
There's gonna be a flame
And where there is a flame
Someone's bound to get burned
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You gotta get up and try
Naam: Ciara Rachel Hastings
Adres: Grand Canyon Village, Arizona, Amerika
Leeftijd: 15 jaar (24 december)
Klas: 4 vwo
Dochter van: John Hastings en Maria Montegory
Uiterlijk: Ciara heeft lang, stijl bruin haar dat soms ook slag kan hebben. Krullen glijden er meestal snel uit. Ze heeft donkere bruine ogen en een licht getinte huid door haar Spaans/Mexicaanse afkomst. Ze heeft rechte tanden maar nooit een beugel gehad. Ze is vrij klein (163 cm) en slank. Ciara heeft een vrij jong uiterlijk en wordt hier mee gepest.
Innerlijk: Ze is erg zorgzaam maar zegt wel waar het op staat, behalve als het om haar eigen gevoelens gaat. Ze is erg gestoord en druk en super lief voor haar vriendinnen. Ook wil ze altijd helpen. Ze probeert zich sterk te houden voor haar vader en zusje en houd daarom al haar gevoelens voor zichzelf. Ciara haalt hoge cijfers op school, zonder al te veel moeite.
Hobby’s en interesses: Ze doet al 8 jaar aan dans-, piano- en gitaarles. Daarnaast doet ze al 6 jaar Jiu-Jitsu. Voor de rest vind ze het heel leuk om dingen met haar zusje en hond te doen. Vroeger maakte ze ook veel uitstapjes met haar ouders, maar nu haar moeder overleden is en haar vader alleen maar werkt gebeurt dat nooit meer. Ze houd heel erg van fashion en ontwerpt ook zelf kleding.
Verleden: Ciara heeft nooit echt vrienden gehad behalve Tyler. Ze wordt vaak gepest met haar jonge uiterlijk en dat haar vader bankdirecteur is. Hierdoor nemen mensen haar ook vaak niet serieus.
Verliefd: Nope
Woont bij: Haar vader (bankdirecteur) en haar zusje Zoë. Haar moeder is overleden aan kanker en haar vader werkt van s’ ochtends vroeg tot s’ avonds laat. Zij zorgt meestal voor haar zusje.
Huisdieren: Ciara heeft 1 hond, Lemon. Lemon is een Samojeed van 3 maanden. Ze is altijd super hyper en gek op Ciara en Zoë. Ook houd Lemon heel erg van zwemmen en pakt elke kans die ze krijgt om het wat water in te duiken.
Er zijn nog geen reacties.