Foto bij day 4

heeeey
bedankt voor het lezen van dit hoofdstuk!!!!
:)

'Wat bedoel je?' vroeg Rose de volgende dag geschokt. 'Je was niet eens op het schoolbal en je gaat verhuizen?'
'Jep, ik ga verhuizen. Mijn moeder heeft het huis van mij overgrootmoeder geërfd en nu moeten wij daar braaf gaan wonen'.
'Dat is vreselijk!' zei Rose snikkend. 'Je kunt niet zomaar weggaan'.
'Het moet om zo'n vreselijk stomme reden' zei Lynn. 'Waarom zou je overgrootmoeder hebben gewild dat jullie daar zouden. gaan wonen?'.
'Ik heb werkelijk geen idee' zei Annie half snikkend. Een paar jongens die langs kamen lopen vingen wat op van het gesprek
dat Annie met haar vriendinnen voerde. 'Wat?!' zei een jongen.
'Ga je echt weg uit Manchester Annie?'. 'Ja Jordy' zei Annie. 'Ik ga in Wales wonen'.
'Dat kun je niet maken!'. 'Nee Annie, we kunnen je echt niet missen' zei Dara
'Wie moet nu de Coco or Chanel stukjes schrijven?'. 'Dat kun jij wel doen Dara' zei Annie.
'Dus, nu ben ik straks zeker het populairste meisje van de school' zei Lynn.
'Ja, geniet er maar van' zei Annie koeltjes. Ze keek even opzij en zag een glimp van Sophia die vals naar haar lachte.
'Moet je Sophia zien kijken' luisterde ze tegen Rose. 'Ja, zij zal je zeker niet missen' zei Rose.
'Zij is vast blij dat ze haar concurrent kwijt is'. 'Nee, ze heeft me vervloekt' zei Annie angstig.
'Die avond van mijn optreden zei ze dat ik niet altijd geluk meer zal hebben'.
'O Annie, wees toch niet zo bijgelovig' zei Rose.
'Dat was echt geen vloek'. 'Ik ben er niet zo zeker van'.
'Ik ga je zo missen!'. Rose begon te snikken en omhelsde Annie.
'Annie, ik wil met je mee!'. 'Rose alsjeblieft, dit is niet het einde van de wereld'.
'Dat is het wel!!, boehoeehoee'.
Annie's andere vriendinnen keken met opgetrokken wenkbrauwen naar de huilende Rose.
'Rose, wees sterk. Laat me maar weer los'.
'Nee, ik laat je niet meer los!'. 'Oké, zo is het wel weer genoeg drama Queen' zei Mariah die Rose van Annie aftrok.
'Sorry' zei Rose. 'Ik liet me even gaan'.
'Wat hoor ik nou?' zei mevrouw Rusty. 'Ga je in Wales wonen Annie?.
Mijn zus en mijn nichtje wonen daar ook. Mijn nichtje is even oud als jij, misschien kom je haar nog wel tegen'.
'Ja mevrouw, dat zou grappig zijn'. Mevrouw Rusty glimlachte naar Annie.
'We gaan je allemaal missen Annie dear. Je was een goeie leerling'.
'En ik ga dit alles missen' mompelde Annie.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen