Foto bij Question 2

ik weet het, lang niet geschreven :( sooorryyyyy
hier dan toch nog een (kort) stukje
hope you like it

Vanuit een andere kamen hoorde ik stemmen, de wonderschone van net, De eigenaar van deze stem kwam naast me liggen, op een oude bank, - erg versleten – en huilde zachtjes. “whats wrong?” vroeg ik zacht. Hij stopte gelijk met snikken en keek me met betraande ogen aan. voorzichtig en zwakjes legde ik mijn hand op zijn arm. Hij legde snel zijn hoofd op mijn borst, en lied zijn tranen de vrije loop. “what happend with you?” snikte hij bijna onverstaanbaar. Ter troost gleden mijn handen door zijn warrige blonde haren. “I .. I wish i knew.”.
Langzaam maar zeken raakten zijn tranen op. “NIALL!!” werd er geroepen, bijna geschreeuwd. De jongen naast me (die dus blijkbaar Niall heette) verstijfde helemaal, en fluisterde “help me.”. ik sloeg mijn armen om hem heen en trok hem tegen me aan. Niall ontspande zich een beetje doen het geschreeuw ophield; maar toch kwam er iemand onze kant op. Een jongen met donker haar en ogen trok hem bij me vandaan, en sleurde hem bijna mee. Wat was hij van plan, en waarom komt die naam Niall me zo bekend voor?


vanaf vandaag ga ik (proberen) elke dinsdag iets te schrijven

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen