H2: Pijn
Ze hadden alleen te horen gekregen dat ze een ziekenhuis moesten onderzoeken. Er scheen een uitheems voorwerp te liggen die uit zichzelf pulseerde en bewoog als een levend individu. Dat was natuurlijk niet wereldvreemd in haar leven, maar ze had nooit verwacht dat het een gevaar van zulk groot kaliber zou zijn.
nog voordat ze in het ondergrondse waren had het voorwerp zichzelf ontstoken en een gigantische ontploffing veroorzaakt. Het noordelijke gedeelte van het ziekenhuis was vrijwel direct ingestort. Zeven lagen aan kamers waren met de grond gelijk gemaakt en hadden één van de grootste nooduitgangen geblokkeerd. Brand laaide als een bezetene op, koppen zo groot als vrachtwagens die zich in de open gelegen delen van het ziekenhuis boorde en alles in brand zette.
De missie draaide al snel uit op een reddingsactie waar een te groot deel van de patiënten overleed. Ze sprongen uit gebroken ramen, werden bedolven onder puin, stikten door rook.
Vuur, vlammen
Haar handen werden koud en haar voeten gingen tintelen. Paniek kroop vanuit haar borst omhoog en verhitte haar hoofd. Zonder er grip op te krijgen viel ze voor zijn ogen in duizenden stukken verdriet in één en begon te huilen.
Tasha. Clint haastte zich naar haar toe en ging naast haar zitten, één knie op de grond. Hij sloeg zijn armen om haar middel en trok haar omhoog, tegen zich aan.
Ze had een vage neiging haar nagels in zijn ogen te zetten en iets van zijn ledematen te breken, maar zijn warmte liet haar weten dat hij geen vijand was. Hij was geen vijand en zou haar nooit pijn doen. Ze kon geen pijn meer verdragen.
Te veel pijn.
Er zijn nog geen reacties.